در دیدار رضایی با رییس و دبیر فدراسیون دو و میدانی ترکیه مطرح شد؛

تعاملات 2 جانبه دو و میدانی ایران با ترکیه و عضویت در کشورهای حوزه بالکان

در جریان برگزاری مسابقات بین المللی دو و میدانی ترکیه در شهر بورسا، دبیر فدراسیون دو و میدانی با رییس و دبیر فدراسیون دو و میدانی ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، در جریان برگزاری مسابقات بین المللی تور بورسا در کشور ترکیه، شب گذشته به دعوت رییس فدراسیون دو و میدانی ترکیه از علی رضایی دبیر فدراسیون دو و میدانی ایران و سرپرست تیم منتخب اعزامی به این مسابقات جلسه ای با منظور بحث و تبادل نظر مشترک پیرامون تعاملات دوجانبه دو و میدانی ایران و ترکیه در هتل  وورلد مجستی شهر بورسا تشکیل شد.

در این نشست که دبیر فدراسیون دو و میدانی ترکیه نیز حضور داشت، در ابتدا میزبان در خصوص پیشرفت سطح دو و میدانی ترکیه در حوزه بین الملل، به خصوص اروپا و جهان گزارش مفصلی ارائه کرد و در ادامه نیز پیرامون مهمترین مسائل و مشکلات دو ومیدانی ترکیه و ایران بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه این دیدار، رضایی ضمن تبریک به آقای فاتیج چینتیمار رییس فدراسیون دو و میدانی ترکیه و حلیل آکاش دبیر کل این فدراسیون به واسطه برگزاری تورنمنت بین المللی بورسا و موفقیت های اخیر این کشو در کسب ۱۵ سهیمه مستقیم و ۱۳ سهمیه رنکینگ بازی های المپیک توکیو و همچنین ارتقای سطح دو و میدانی ترکیه در حوزه اروپا و جهانی به موضوع بسیار مهم حضور و عضویت دو و میدانی ایران در حوزه کشورهای بالکان وشرکت در مسابقات وبهره گیری از تمام فعالیت های این حوزه پرداخت.

همچنین استفاده از مدرسان طراز اول دنیا درحوزه آموزش به صورت وبینار و حضوری، تسهیل حضور ورزشکاران کشورمان درمسابقات قهرمانی کشور و بین المللی درتمام رده های سنی، استفاده از کمپ های پیشرفته دوومیدانی  در خصوص ارتقاء دوومیدانی ایران در تمام رده های سنی، شرکت تیم‌ملی نوجوانان کشور در مسابقات کشور ترکیه بعد از مسابقات قهرمانی کشور، تبادل نظر درخصوص طرح های استعدادیابی درکشور ترکیه و ایران و همچنین پیشنهاد گردید با توجه به شرایط اقلیمی بسیار متنوع کشور عزیزمان ایران در جهت حضور ورزشکاران کشور ترکیه و تشکیل اردوهای مشترک اقدامات مفیدی صورت گیرد.
در پایان نیز رییس و دبیر فدراسیون دو و میدانی ترکیه ضمن استقبال از پیشنهادات وطرح های عملیاتی و سازنده رضایی در مسیر توسعه و پیشرفت سطح دو و میدانی ایران در حوزه بین الملل و همچنین تعاملات مشترک ابراز خرسندی نمودند.

لازم به یادآوری است، دراین دیدار سیاوش سپه‌وند مسئول کمیته استعداد یابی و رده‌های پایه فدراسیون وآقای علی رضا کریمی از قهرمانان سابق کشور نیز  حضور داشتند.

  • 11:01
  • 1400/03/18
  • 16256