پایان رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور با قهرمانی خراسان رضوی،ثبت یک حد نصاب جدید و شکسته شدن دو رکورد ملی در بخش دختران

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور با ثبت یک حد نصاب جدید،شکسته شدن دو رکورد ملی و قرار گرفتن استان خراسان رضوی در جایگاه نخست پایان یافت.


به گزارش روابط عمومی،رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور گرامیداشت دهه کرامت در بخش پسران طی روزهای ۱۸و۱۹ تیرماه با حضور ۳۰تیم و بیش از ۳۰۰ورزشکار برگزار شد.

در روز اول این رقابت‌ها صبا فرمان‌پور دونده خوش آتیه اهل استان البرز موفق شد در جریان برگزاری رقابت ماده ۵۰۰۰متر پیاده روی با ثبت حد نصاب۳۰:۱۵.۱۴دقیقه ضمن کسب عنوان قهرمانی رکورد ملی کشورمان در رده سنی نوجوانان که در اختیار فاطمه زهرا قلعه نویی بود ارتقاء دهد،همچنین در رقابت ماده ۱۰۰متر مانع آژین قادری از استان کردستان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۵.۱۴ثانیه ضمن کسب عنوان نخست حد نصاب ملی کشورمان را در این ماده که با زمان ۱۵.۲۹ثانیه در اختیار فاطمه محیطی زاده بهبود بخشد.

در رقابت ماده پرتاب نیزه باوزن  ۵۰۰ گرم نیز مانا حسینی از استان البرز موفق شد با پرتابی به مسافت  ۳۵.۰۳متر حد نصاب جدیدی برای این ماده با این وزن به ثبت برساند.

 

دردیگر مواداین مسابقات نیز نتایج نسبتا خوبی به ثبت رسید و چهره‌های جدیدی از برگزاری این مسابقات به دو و میدانی کشورمان معرفی شد.


درپایان این رقابت‌ها تیم دو و میدانی استان خراسان رضوی با کسب۵ مدال طلا و ۴مدال نقره و ۲مدال برنز قهرمان شد و تیم‌های تهران با ۳مدال طلا و ۳مدال نقره و ۳مدال برنز و البرز با ۳مدال طلا و ۱مدال نقره به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

علاقمندان به مشاهده نتایج کامل این رقابت‌ها می‌توانند به بخش نتایج مستقر بر روی سایت فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران مراجعه نمایند.

  • 09:25
  • 1400/04/20
  • 18793