برگزاری مجمع سالیانه هیات دو و میدانی استان البرز با حضور دبیر فدراسیون

مجمع سالیانه هیات دو ومیدانی استان البرز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان با حضور علی رضایی دبیر فدراسیون برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی؛ این مجمع صبح امروز یکشنبه با حضور مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، علی رضایی دبیر فدراسیون دو ومیدانی، گلستانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل، هاشم خزایی رئیس هیات دو ومیدانی استان البرز و اعضای مجمع این هیات انجام گرفت.

در این نشست تقویم، برنامه ها و همچنین عملکرد مالی هیات دو و میدانی استان البرز بررسی و مورد تأیید اعضا قرار گرفت.

مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که دو ومیدانی جزو هیات های فعال و موفق استان در سال گذشته بوده است، گفت: نتایج موفق و عملکرد درخشان ورزشکاران استان در میادین ورزشی این رشته نشان دهنده پتانسیل بالای دو ومیدانی در البرز است.
 
وی افزود: در رشته ای مانند دو ومیدانی که به مادر رشته ها معروف است، بحث استعدادیابی بسیار مهم بوده و باید در دستور کار هیات قرار گیرد.

در ادامه این مجمع علی رضایی دبیر فدراسیون دو ومیدانی نیز با تمجید از عملکرد هیات دو و میدانی استان البرز گفت: استان البرز در رده های سنی پایه به یک قطب در دوومیدانی کشور تبدیل شده است.

وی افزود: هیات دو و میدانی البرز در شاخص هایی همچون آموزش، همگانی کردن رشته دو و میدانی و ... بسیار عملکرد خوبی داشته و در ارزیابی های فدراسیون در رده استان های برتر کشور قرار خواهد گرفت.

  • 10:51
  • 1400/12/24
  • 108426