برگزاری جلسه هماهنگی بیست‌‌وششمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور/ زمان برگزاری مرحله نخست مسابقات رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان مشخص شد

جلسه هماهنگی برگزاری بیست‌و ششمین دوره رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور ظهر امروز (یکشنبه) با حضور نمایندگان باشگاههای شرکت کننده در این مسابقات برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی، در این جلسه که هاشم صیامی رییس فدراسیون، علی رضایی دبیرکل فدراسیون،شهرام شهبازی مسئول کمیته مسابقات،طاهر کاظمی مسئول روابط عمومی و نمایندگان باشگاه‌ها حضور داشتند؛ حاضرین در خصوص آئین نامه مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور، تاریخ و محل برگزاری این رویداد، نحوه برگزاری و باید ها و نبایدهای رعایت قوانین مربوط به این مسابقات بحث و تبادل نظر پرداختند.


در جلسه امروز هاشم صیامی در خصوص حضور باشگاهها در جریان رقابتها گفت: باشگاهها سنگ بنا و پایه و اساس تمامی رشته های ورزشی هستند و بدون دست حمایت آنها پیشرفت در یک رشته برای ورزشکاران دشوار خواهد بود. قطعا در یک روند درست و اصولی، باید ورزشکاران زیر چتر حمایت باشگاههای کشور پرورش یافته و از باشگاه روانه تیم های ملی شوند.


وی افزود: در راستای حمایت باشگاهها، سرمایه گذاری آنها در رده سنی جوانان نیز یکی از اتفاقات مطلوب است. باشگاهها می‌بایست در رده سنی جوانان سرمایه گذاری کنند تا ضمن ایجاد انگیزه درمیان جوانان، سهم چشم گیری در استعداد پروری و پشتوانه سازی داشته باشند.


صیامی ادامه داد،فدراسیون تمام تلاش خود را خواهد کرد تا شرایط مطلوبی را برای حضور تیم‌های باشگاهی به منظور حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران زحمتکش و پر افتخار دو و میدانی و همچنین رشد و توسعه ورزش دایه و مادر در کشورمان فراهم کند.


در ادامه شهرام شهبازی مسئول کمیته مسابقات، اظهار داشت: برای برقراری نظم در روند برگزاری مسابقات باید حتما قرارداد میان باشگاهها و ورزشکاران منعقد و یک نسخه از آن به فدراسیون دو و میدانی تسلیم شود.

در ادامه این جلسه نمایندگان باشگاه‌های حاضر در بیست‌و ششمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات در سال ۱۴۰۱پرداختند.


گفتنی است مرحله نخست مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۱و در رده سنی بزرگسالان بخش مردان طی روزهای ۲۰و۲۱تبرماه جاری و همچنین مرحله نخست این مسابقات در بخش بانوان در روزهای ۲۳و۲۴تبر به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر مرحله نخست مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش جوانان طی روزهای ۱۳و۱۴تیر ماه در بخش پسران و همچنین مرحله اول این رقابت‌ها در بخش بانوان در روزهای ۱۶و۱۷تیر در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.

  • 14:46
  • 1401/03/22
  • 5698