رقابت انتخابی حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان-(شلمزار۱۴۰۱)

کسب چهارمین حد نصاب حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان/ارسلان قشقایی هم راهی کلمبیا شد

در جریان برگزاری رقابت انتخابی حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان ارسلان قشقایی موفق شد بعنوان چهارمین نماینده کشورمان جواز حضور در این رویداد جهانی جوانان را کسب نماید.


به گزارش روابط عمومی،در جریان برگزاری رقابت انتخابی حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان که عصر امروز به میزبانی شهر شلمزار در استان چهارمحال‌و بختیاری برگزار گردید،ارسلان قشقایی پرتاب‌گر جوان و شایسته دو و میدانی موفق شد بعنوان چهارمین نماینده کشورمان جواز حضور در این رویداد جهانی را کسب نماید.

بر همین اساس ارسلان قشقایی در رقابت ماده پرتاب وزنه موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۸.۶۵متر جواز حضور در رقابت های قهرمانی جوانان جهان(کلمبیا۲۰۲۲)را به دست آورد.

گفتنی است حد نصاب اعلامی از سوی فدراسیون جهانی دو و میدانی در این ماده ۱۸.۲۰ متر بود که قشقایی موفق شد بهتر از این رکورد رقابت خود را به پایان برساند و مسافر کلمبیا شود.

لازم به ذکر است پیش از این سارینا ساعدی در ماده پرش سه‌گام،علی امیریان در ماده ۸۰۰متر و سمیر اقبالی در ماده ۳۰۰۰متر با مانع موفق به کسب جواز حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان که مرداد ماه به میزبانی کشور کلمبیا برگزار خواهد شد،شده بودند.

 

  • 09:18
  • 1401/04/01
  • 3551