ریحانه مبینی: رقبیان اهمیتی ندارند من باید بهترین نتیجه را ثبت کنم

رکورددار پرش طول کشور گفت: در رقابتهای قهرمانی داخل سالن آسیا نتایج رقبا مهم نیست و من باید صرفا بهترین نتیجه را به ثبت برسانم.

رکورددار پرش طول کشور گفت: در رقابتهای قهرمانی داخل سالن آسیا نتایج رقبا مهم نیست و من باید صرفا بهترین نتیجه را به ثبت برسانم.

 

ریحانه مبینی در گفت‌‎وگو با سایت فدراسیون دوومیدانی در خصوص مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار داشت: در این میدان اصلا رقبا برایم مهم نیستند و آنها را بررسی نکرده ام، چرا که صرفا باید تلاش کنم تا بهترین باشم و بهترین حدنصاب را ثبت کنم، چه نتیجه‌ام صاحب مدال بشود و چه نشود باید رکورد خوبی را به جای بگذارم.

 

وی افزود: دو هدف را برای خودم ترسیم کرده‌ام؛ موفقیت در درس و ورزش، و تا به امروز بسیار تلاش کرده‌ام  اما صاحب عنوانی در میادین معتبر برون مرزی نشده‌ام و دوست دارم با کسب یک مدال در میدانی معتبر نتایج تلاشم را ببینم و خودم را به خودم و مربی‌ام ثابت کنم. ولی در کل قبل از کسب عنوان از خودم انتظار یک پرش خوب، بدون نقص و با تکنیک را دارم.

 

مبینی ادامه داد: دو هفته‌ای هست که در اردو هستیم و شرایط داخل سالن را تجربه کردیم تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. خوشبختانه شرایط تمرینی خوبی در آفتاب انقلاب فراهم شده و اردوی خوبی پشت سر گذاشتیم.

 

وی در پایان گفت: بابت تمام زحمات فدراسیون و به خصوص مربی ام از آنها سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم با عملکردم پاسخگوی زحمات همه باشم.

 

  • 19:37
  • 1401/11/19
  • 8190