تیم ملی دو و میدانی ایران قهرمان نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروزگاه شد

در پایان رقابت‌های دو و میدانی نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروزگاه تیم ملی دو و میدانی بانوان کشورمان موفق شد با کسب بیشترین و خوشرنگ‌ترین مدال‌ها عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب نماید.

 

به گزارش روابط عمومی، در پایان رقابت‌های دو و میدانی نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروزگاه امروز(دوشنبه)تیم ملی دو و میدانی بانوان کشورمان موفق شد با کسب بیشترین و خوشرنگ‌ترین مدال‌ها عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب نماید.

 

بر همین اساس بانوان ملی پوش دو و میدانی کشورمان موفق شدند با کسب۵مدال طلا،۵مدال نقره و ۸مدال برنز و مجموع ۱۸مدال بر سکوی نخست این رقابت‌ها قرار گیرند.

 

پس از تیم ملی کشورمان بانوان دو و میدانی کار بلاروسی  با کسب ۴مدال طلا و ۳مدال نقره و مجموع ۷مدال در جایگاه دوم قرار گرفتند و عنوان نایب قهرمانی بخش تیمی این مسابقات را از آن خود کردند.

 

همچنین دو و میدانی کاران تیم ملی عراق با کسب ۲مدال طلا و ۱مدال برنز و مجموع ۳مدال سکوی سومی این رویداد بین‌المللی را تصاحب کردند.

 

گفتنی است، تیم ملی ارمنستان با کسب ۱مدال طلا و ۲مدال برنز چهارم شد و تیم‌های ملی کویت و قرقیزستان هر کدام با کسب یک مدال نقره مشترکا در جایگاه پنجم این مسابقات قرار گرفتند و افغانستان نیز مدالی کسب نکرد.

 

لازم به ذکر است،رقابت‌های دو و میدانی نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروزگاه ویژه بانوان طی روزهای ۲۱و۲۲اسفندماه با حضور کشورهای،جمهوری اسلامی ایران،بلاروس،کویت،عراق،ارمنستان،قرقیزستان و افغانستان و ۱۰۰ورزشکار به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

 

  • 16:26
  • 1401/12/23
  • 3045