حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در محل برگزاری مسابقات دو و میدانی نوروزگاه

معصومه پاشایی نماینده مجلس شورای اسلامی در محل برگزاری رقابت‌های دو و میدانی بازی‌های ببن‌المللی نوروزگاه حاضر شد و از نزدیک به تماشای این مسابقات نشست و با مسئولین فدراسیون دو و میدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی،معصومه پاشایی نماینده مجلس شورای اسلامی در محل برگزاری رقابت‌های دو و میدانی بازی‌های ببن‌المللی نوروزگاه حاضر شد و از نزدیک به تماشای این مسابقات نشست و با مسئولین فدراسیون دو و میدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

بر همین اساس نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی ضمن تماشای مسابقات دو و میدانی بازی‌های بین‌المللی نوروزگاه در نشستی با هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی و دیگر مسئولین این فدراسیون دیدار کرد و از نزدیک در جریان اقدامات و برنامه‌های مجموعه ورزش دو و میدانی به خصوص در بخش بانوان قرار گرفت.

 

در این نشست هاشم صیامی در گزارشی به بیان افدامات صورت گرفته در فدراسیون دو و میدانی پرداخت و خواستار توجه بیش از پیش نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ورزش اول المپیک شد.

 

در ادامه معصومه پاشایی نیز ضمن ابراز خورسندی از حضور در ورزشگاه آفتاب انقلاب و در کنار قهرمانان دو و میدانی در سخنانی با اشاره به اهمیت ورزش پایه و مادر و تاثیر مثبت این ورزش بر سایر رشته‌های ورزشی گفت:قطعا تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا با همکاری سایر همکارانم در مجلس شورای اسلامی بتوانیم اقدامات نوبی را برای ورزش دو و میدانی انجام دهیم و در راستای رشد و توسعه این رشته ورزشی مهم و همه گیر قدم‌های مثبتی را برداریم.

 

  • 16:29
  • 1401/12/23
  • 3242