در راستای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا صورت خواهد پذیرفت؛

برگزاری آخرین مرحله رکوردگیری انتخابی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان

آخرین مرحله رکوردگیری انتخابی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشورمان در دو بخش دختران و‌پسران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی،آخرین مرحله رکوردگیری انتخابی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشورمان در دو بخش دختران و‌ پسران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا با دعوت از مدعیان بر تن کردن پیراهن تیم ملی نوجوانان جهت شرکت در این مسابقات برگزار خواهد شد.

 

بر همین اساس و با اعلام کمیته استعدادیابی و رده‌های سنی پایه فدراسیون دو و میدانی جهت شرکت در این رکوردگیری از ۸ورزشکاردختربه نام‌های،معصومه یوسفی(آذربایجان غربی)،عسل علی‌قلی و زهرا معماری(تهران)،نسیم آراسته(فارس)،مریم احدی(خوزستان)،پریسا امینی(خراسان رضوی) و سارا کار آزمون،آتوسا آتش بجان(کرمانشاه) جهت شرکت در این رکوردگیری دعوت بعمل آمده است.

 

همچنین از با اعلام این کمیته از ۱۷ورزشکار پسر به نام‌های،علی سروری،مهدی هفت‌چشمه(آذربایجان غربی)،ماهان فداکار(اردبیل)،مازیار قره‌گوزلو(البرز)،حسین ارزرومی(زنجان)،ابوالفضل شکری،یاسین گل محمدی،امیر محمد رستمی(همدان)،میعاد گودرزی(لرستان)،ارسلان حمیدی(اصفهان)،یوسف آذریان،عباس محراب‌پور(کهگیلویه و بویر احمد)،علیرضا حیدری(خراسان شمالی)،پارسا شادنیا(بوشهر)،امیر رضا قنبرزاده(مازندران)،طاها هاتفیان(کرمانشاه) و عرفان بهرام پور(گلستان) دعوت بعمل آمده است تا در مرحله پایانی رکودگیری انتخابی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشورمان شرکت نمایند.

 

گفتنی است،رکوردگیری بخش دختران صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ و رقابت بخش پسران نیز عصر روز ۲۶اسفند ماه جاری به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

 

لازم به ذکر است زمان ورود ورزشکاران به ورزشگاه آفتاب انقلاب جهت شرکت در این رکورد گیری انتخابی عصر روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ خواهد بود.

  • 18:42
  • 1401/12/23
  • 3354