دیدار صمیمانه رییس فدراسیون دو و میدانی با مدیر کل استعدادیابی و آموزش های پایه وزارت ورزش و جوانان

هاشم رییس فدراسیون دو و میدانی ظهر امروز با مهدی مبینی مدیر کل دفتر آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی، در نشست صمیمانه‌ای که میان رییس فدراسیون دو و میدانی و مهدی مبینی برگزار شد، طرفین پیرامون بسط و گسترش ورزش پایه و مادر دو و میدانی، انجام استعدادیابی در سراسر کشور و پرورش استعداد‌ها بحث و تبادل نظر داشتند. 

مبینی که پیش‌تر نیز مسئولیت سرپرستی فدراسیون دو و میدانی را بر عهده داشت و خود از قهرمانان اسبق این رشته بود، ضمن آرزوی موفقیت برای هاشم صیامی در جایگاه ریاست فدراسیون ،در خصوص نحوه استعدادیابی در دو و میدانی گفت: بدون شک تاثیر گسترش این رشته مادر بر دیگر ورزش‌ها غیر قابل انکار خواهد بود، به همین منظور دفتر استعدادیابی وزارت ورزش در آینده‌ای نزدیک تعاملات خوبی با فدراسیون‌ها و وزارت آموزش و پرورش خواهد داشت.

در ادامه این نشست هاشم صیامی اظهار داشت: قطعا به اهمیت رشته دو و میدانی در ساخت پایه‌های ورزش واقف هستیم و ضمن داشتن آمادگی کافی، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در ایجاد تعامل با دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و همچنین وزارت آموزش و پرورش بهترین مسیر را در روند استعدادیابی و پرورش استعدادها طی کنیم.