برای اولین بار با حضور معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان کمیته بانوان فدراسیون دو و میدانی تشکیل شد

اولین جلسه کمیته بانوان فدراسیون دو و میدانی با حضور معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان ظهر امر‌وز برگزار شد.

🔺به گزارش روابط عمومی؛ در راستای تشکیل کمیته های تخصصیدر فدراسیون ظهر امروز برای اولین بار در تاریخ دو و میدانی کشورمان کمیته بانوان با حضور  یک مهمان ویژه؛ مهین فرهادی زاد معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در محل فدراسیون دو و میدانی تشکیل شد.

 

🔺در این جلسه پیرامون مسائل مختلف در حوزه دو و میدانی بانوان بحث و تبادل نظر شد.

 

🔺فرهادی زاد در سخنانی با اشاره به اینکه تشکیل کمیته بانوان در فدراسیون دو و میدانی یک اتفاق تاریخی و بسیار مهم است اظهار داشت: من این اتفاق بزرگ در حوزه‌ ورزش بانوان کشورمان را به فال نیک می‌گیرم و قول می‌دهم که تمام تلاش خود را برای حمایت و پشتیبانی از بانوان دو و میدانی کشورمان انجام دهم و انشا الله در نخستین گام بودجه‌ای به صورت مستقل برای این کمیته از سوی وزارت ورزش  تخصیص خواهیم داد.

 

🔺وی ضمن تشکر از هاشم صیامی رییس فدراسیون که با تشکیل این کمیته گام موثری در پیشرفت بانوان این رشته فراهم ساخته است، تاکید کرد: تشکیل چنین کمیته‌ای برای رسیدگی هرچه بهتر به معضلات بانوان الزامی است و موجب می‌شود تا بانوان کشورمان در عرصه تصمیم سازی حضور پررنگی داشته باشند و انتظار داریم تمام فدراسیون‌ها در چنین مسیری گام برداشته ‌و بیش از پیش به بخش بانوان توجه کنند.

 

🔺وی افزود:باید به بخش آموزش و به کارگیری مربیان طراز اول دنیا برای تربیت ورزشکاران و مربیان بانوی کشورمان توجه ویژه داشته باشیم و با برپایی کمپ های تمرینی بستر برگزاری اردوهای متمرکز و غیر متمرکز مطلوبی را فراهم کنیم.

 

🔺از مصوباتی که در جلسه امروز  کمیته بانوان نهایی شد می‌توان به مواردی همچون؛ شناسایی بانوان مستعد با اولویت کسب مدال و حضور در تیم های ملی نوجوانان و جوانان، برنامه ریزی جهت حضور اعضای کمیته بانوان در کمیته‌های تخصصی، برنامه ریزی در خصوص تشکیل جلسات ماهانه، شناسایی محدودیت‌ها و نقاط قوت در بخش بانوان، برنامه ریزی در خصوص بودجه اختصاص داده شده به بخش بانوان و تایید آن در هیات رئیسه فدراسیون، تقسیم مباحث فنی و تخصصی میان اعضاء کمیته بانوان و برنامه ریزی جهت تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت کمیته بانوان، اشاره کرد.

 

🔺در این نشست؛ هاشم صیامی رییس فدراسیون، علی رضایی سرپرست دبیری، پریسا بهزادی نایب رییس بانوان و حمیدرضا فردین پور و همچنین همابیگی، فاطمه بهرامی، زهرا نبی زاده، لیلا ابراهیمی و سپیده توکلی بعنوان اعضا کمیته حضور داشتند. لازم به ذکر است مریم قربانی نیز از اعضا کمیته بانوان می‌باشد که در این جلسه حضور نداشت.