برگزاری مجمع سالیانه هیات دو و میدانی استان بوشهر/تجلیل از احمد نوشادی

مجمع سالیانه هیات دو و میدانی استان بوشهر با حضور هاشم صیامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛مجمع سالیانه هیات دو و میدانی استان بوشهر ظهر امروز به ریاست هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی برگزار شد.

در این جلسه عملکرد هیات دو و میدانی استان بوشهر در طی یکسال گذشته بررسی و گزارشات لازم پیرامون عملکرد فنی و مالی این هیات به سمع و نظر اعضاء مجمع هیات دو و میدانی استان بوشهر رسید.

در ادامه این مجمع احمد بهروزیان فرمدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اهمیت ورزش دو و میدانی بعنوان یک رشته پایه و پر مدال اظهار داشت:ما در استان بوشهر اهمیت بسیار زیادی برای رشد و ارتقاء ورزش دو و میدانی قائل هستیم و همه تلاش خود را خواهیم کردتا دو و میدانی بوشهر بتواند جایگاه خوبی در رقابت های کشوری را بدست آورد، تا بتوانیم از این طریق ورزشکاران خوبی را به تیم های ملی دو و میدانی کشورمان معرفی کنیم.

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی نیز با اشاره به سابقه دو و میدانی در استان بوشهر و وجود قهرمانانی همچون؛عبدالرضا نوحه خوان،امین حسین زاده رهبر،حسن حیدر پور،لیلا رجبی و...اظهار داشت:توجه به ورزشکاران و به خصوص مربیان در استانهای مختلف در الویت کاری فدراسون دو و میدانی قرار دارد.

وی افزود؛ با توجه به وجود امکانات و شرایط مناسب در استان بوشهر تلاش خواهیم کرد بستر برگزاری اردوهای تیم ملی کشورمان را در این استان ایجاد کنیم تا با این کار بتوانیم به رشد و پویایی دو و میدانی استان بوشهر کمک شایانی کرده باشیم.

در خلال برگزاری مجمع سالیانه هیات استان بوشهر هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی با اهداء لوح تقدیر از احمد نوشادی پیشکسوت ورزش دو و میدانی این استان به پاس سال‌ها زحمت و تلاش و تربیت ورزشکاران ملی پوش برای دو و میدانی کشورمان تشکر و قدر دانی کرد.

صیامی همچنین در مراسم افتتاح آکادمی دو و میدانی احمد نوشادی شرکت کرد و با حضور وی فعالیت این آکادمی آغاز شد.