دیدار هاشم صیامی با استاندار استان بوشهر

رییس فدراسیون دو و میدانی در دیدار با عبدالکریم گراوند پیرامون مسائل مختلف بحث و تبادل نظر داشت.

به گزارش روابط عمومی؛ هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ظهر امروز در جریان سفر به استان بوشهر با عبدالکریم گراوند استاندار استان بوشهر دیدار و پیرامون مسائل و موضوعات مختلف به خصوص بسط و گسترش رشته دو و میدانی در این استان گفتگو کرد.

در این دیدار ابتدا عبدالکریم گراوند در سخنانی با اشاره به اهمیت گسترش رشته دو و میدانی بعنوان یک ورزش پایه و مادر  در کشور خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل‌هایی که در استان بوشهر  وجود دارد این استان می‌تواند سهم مهمی در پشتوانه سازی و پیشبرد اهداف فدراسیون دو و میدانی داشته باشد و ما قطعا برای رسیدن به بهترین جایگاه از این رشته پر مدال حمایت همه جانبه خواهیم کرد.

وی افزود: باید بیش از پیش در این ورزش به پشتوانه سازی توجه کنیم تا در مسابقات مختلف جایگاه بهتری را به خود اختصاص دهیم همچنین آمادگی داریم ضمن حمایت از ورزشکاران و مربیان اردوهای تیم ملی در سطوح مختلف را در استان بوشهر برگزار کنیم.

گراوند خاطر نشان کرد؛ در این مسیر  حتی آمادگی داریم همکاری بسیار نزدیکی با فدراسیون دو‌و میدانی داشته باشیم.

در ادامه این نشست هاشم صیامی ضمن قدر دانی از استاندار استان بوشهر اظهار داشت: فدراسیون برای پیشرفت هیات‌ استان بوشهر در این رشته از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد، اما در این راه نیاز به حمایت و همدلی مسئولان استان داریم تا بتوانیم به اهدافمان دست یابیم و شاهد رشد و ارتقاء ورزش اول المپیک دو و میدانی در این استان جنوبی کشورمان باشیم.

وی افزود؛ استان بوشهر سابقه بسیار خوبی در دو و میدانی دارد و قهرمانانی همچون عبدالرضا نوحه خوان، امین حسین زاده رهبر،حسن حیدر پور،لیلا رجبی و...را به دو و میدانی کشور معرفی کرده است که همین مسئله نشان می‌دهد که بوشهر به چه میزان پتانسیل و استعداد در دو و میدانی دارد.

لازم به ذکر است در این دیدار احمد بهروزیان فر مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر و مریم قربانی رییس هیات دو و میدانی این استان نیز حضور داشتند.