در دیدار هاشم صیامی با مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل مطرح شد؛

حمایت از برگزاری طرح استعدادیابی در اردبیل/افتتاح سالن سرپوشیده در ایام دهه مبارک فجر

رییس فدراسیون دو و میدانی با سجاد انوشیرانی دیدار و پیرامون مسائل مختلف تبادل نظر و گفت و گو کرد.


به گزارش روابط عمومی؛هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ظهر امروز در محل فدراسیون با سجاد انوشیروانی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل دیدار و دو طرف پیرامون مسائل مختلف بحث و تبادل نظر داشتند.

در این دیدار ابتدا انوشیروانی با اشاره به وجود ورزشکاران ملی پوش و خوش نام و نشان در این استان اظهار داشت؛ استان اردبیل با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین پتانسیل بسیار بالایی که در دو و میدانی به خصوص در مواد پرتابی دارد در تلاش است تا بتوانیم طرح استعدادیابی در ورزش پایه و پر مدال دو و میدانی هر چه سریعتر در استان اردبیل اجرایی کنیم.

وی همچنین با اشاره به ساخت سالن سرپوشیده دو و میدانی در این استان گفت:به امید خدا در ایام الله دهه مبارک فجر سالن دو و میدانی اردبیل را که با همت و تلاش وزارت ورزش و جوانان ساخته شده است را افتتاح خواهیم کرد تا در اختیار ورزشکاران دو و میدانی استان قرار دهیم .

وی افزود این سالن همچنین قابلیت میزبانی از رویدادهای مختلف داخلی و بین المللی را دارد که امیدواریم در آینده نزدیک میزبانی یکی از رقابت های مد نظر فدراسیون به استان اردبیل واگذار شود تا بتوانیم میزبان شایسته ای برای جامعه دو و میدانی کشورمان باشیم.

هاشم صیامی نیز در این دیدار با اشاره به نقطه نظرات کاربردی و مفید مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل افزود؛ همه تلاش ما در فدراسیون این است که به خوبی از هیات های استانی در مسیر پشتوانه سازی حمایت کنیم تا آنها بتوانند به بهترین شکل ممکن طرح های استعدایابی را در استان های خود اجرایی کنند.

رییس فدراسیون دو و میدانی ادامه داد؛در راستای کمک به رشد و ارتقاء ورزش دو و میدانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، همچنین در حد توانمان تجهیزات مورد نیاز را در اختیار هیات استان اردبیل قرار خواهیم داد.
 
لازم به ذکر است در این دیدار علی رضایی سرپرست دبیری فدراسیون و محسن برزگر مشاور رییس فدراسیون نیز
حضور داشتند.