برترین های رقابت دو صحرانوردی استان اصفهان معرفی شدند.

رقابت دو صحرانوردی قهرمانی و انتخابی استان اصفهان به میزبانی شاهین شهر برگزار شد و برترین دوندگان صحرانورد استان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان
از برگزاری مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی و انتخابی استان اصفهان به میزبانی شاهین شهر خبر داد و گفت: مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی و انتخابی استان اصفهان با استقبال خوبی با حضور ۱۱۶ ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مسیر خاکی بسیار خوبی در حاشیه شاهین شهر برگزار شد.

محمدرضا برکت میزبانی شاهین شهر را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: برای برگزاری این مسابقه زمان زیادی برای هماهنگی ها نداشتیم و در فاصله زمانی بسیار کمی که پس از اعلام فدراسیون برای مسابقات قهرمانی کشور ماده صحرانوردی وجود داشت، هماهنگی های لازم با رئیس هیأت دو ومیدانی شاهین شهر برای میزبانی مسابقات استان اصفهان انجام شد و با هماهنگی های بسیار خوب رئیس هیأت دو و میدانی شاهین شهر با اداره ورزش و جوانان شاهین شهر و میمه و دیگر دستگاه ها از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شورای اسلامی شهر، پلیس راهور، نیروی انتظامی، بسیج ورزشکاران، اورژانس و ... شاهین شهر شاهد یک میزبانی بسیار خوب در این مسابقات بودیم.

برکت ضمن تقدیر از زحمات همه کادر
اجرایی، داوران، مربیان هیأت دو و میدانی استان اصفهان و گروه ورزشی دنیای دونده ها برای برگزاری و حمایت از این رویداد گفت: این مسابقات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اخذ مجوزهای لازم صبح (آقایان) و بعد از ظهر (بانوان) روز جمعه مورخ 12 دی 99 برگزار شد که نفرات برتر رده های سنی مختلف در صورت برگزاری مسابقات صحرانوردی کشوری در قالب تیم صحرانوردی استان اصفهان شرکت خواهند کرد که امیدواریم بتوانند نتایج قابل قبولی کسب کنند.  

نتایج کسب شده در این رقابت ها به شرح زیر می باشد:

رده سنی بزرگسالان

بانوان ( 10 کیلومتر) :              
مقام اول: فاطمه میریان                  
مقام دوم: یگانه پرویزی
مقام سوم: عاطفه عظیمی
 
آقایان ( 10 کیلومتر)  :
 مقام اول: بهروز مصطفوی
 مقام دوم: مهران سرافراز
مقام سوم: امین بابلی

رده سنی جوانان

بانوان ( 6 کیلومتر) :                               
مقام اول: نیلوفر رضایی
مقام دوم: مژده نجفی
مقام سوم: عارفه حسینی

آقایان ( 8 کیلومتر)  :
مقام اول: سید محمدهادی موسوی
مقام دوم: مهدی سلیمی پور
مقام سوم: امیرحسین سعیدی

رده سنی نوجوانان

بانوان ( 4 کیلومتر) :             
مقام اول: نرگس نیک روش
مقام دوم: راضیه هاشمی
مقام سوم: ماریا نصیری

آقایان ( 6 کیلومتر)  :

مقام اول:  محمدیاسر سجاد                
مقام دوم: حسین بهرامی
مقام سوم: محمدرضا حق شناس