برگزاری رقابت‌های دو ومیدانی در استان سیستان و بلوچستان به مناسبت دهه بصیرت و میثاق مردم با ولایت

به مناسبت فرا رسیدن دهه بصیرت و میثاق مردم با ولایت رقابت‌های دو و میدانی در رده سنی نوجوانان و در بخش بانوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ به مناسبت دهه بصیرت و میثاق مردم با ولایت، مسابقات باشگاهی بانوان در رده سنی نوجوانان در مجموعه ورزشی شهید چمران با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان رئیس،نایب  رییس بانوان و دبیر هیات دو و میدانی، همچنین بانوان علاقه مندبه این رشته ورزشی دو و میدانی  برگزارشد .

این رقابتها در مواد
۱۰۰متر،۴۰۰متر و پرش طول برگزار شد که در پایان به نفرات برگزیده حکم قهرمانی و کارت هدیه اهدا شد.

 نتایج مسابقات به شرح ذیل اعلام میگردد :

ماده ۱۰۰ متر
کوثر سال افزون
رحیمه دشتبان
نازنین کمال زهی
 
ماده ۴۰۰متر
نازنین کمال زهی
ثنا شه بخش
فاطمه محمدی

ماده پرش طول
کوثر سال افزون
رحیمه دشتبان
ثنا شه بخش

در پایان این رقابت‌هاخانم نارویی نایب رییس  هیات دو و میدانی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از ورزشکاران ، مربیان و سرپرستان باشگاههای شرکت کننده، سلامت جسم را از ملزومات اصلی برای انسان‌ها برشمرد و اظهار امیدواری نمود که ورزش،خصوصا ورزش بانوان بیش از پیش رونق بگیردچراکه سلامت جسم و روح بانوان و دختران میتواند به سلامت خانواده و جامعه منتهی گردد.

وی افزود؛  تمام تلاش هیات دو و میدانی استان برای این است که همان برنامه های که برای آقایان برگزار میگردد؛با قدرت بیشتردربخش بانوان نیز اجرا شوند.

همچنین به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی به شرکت کنندگان کتاب زندگینامه سردارشهیدبه رسم یادبود جهت ترویج فرهنگ حاج قاسم اهدا گردید.