مسابقات انتخابی دو صحرانوردی استان اردبیل برگزار شد

سید صادق حسینی از برگزاری مسابقات دو صحرا نوردی استان اردبیل، بمناسبت سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یادبود پیشکسوت فقید دو و میدانی مرحوم عادل قربانی برای حضور در مسابقات انتخابی کشوری خبر داد.


به گزارش روابط عمومی؛سید صادق حسینی رییس هیات دو و میدانی استان اردبیل در مورد برگزاری رقابت‌ صحرانوردی انتخابی استان اردبیل گفت:این مسابقات در دو روز و در بخش آقایان و بانوان با شرکت بیش از ۵۰ دونده در رده های سنی، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در منطقه ویژه گردشگری شورابیل اردبیل برگزار شد.

وی افزود؛در بخش بانوان که با شرکت ۲۵ ورزشکار برگزار شد، در رده سنی بزرگسالان خانم ها، لیلا سعادتی، هانیه احمدی و ساناز علائی و در رده سنی  نوجوانان، میترا پیراسته، رعنا جوان صالحی و سوین پوروکیلی توانستند به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کنند.

حسینی خاطر نشان کرد: در بخش آقایان نیز در رده سنی بزرگسالان، ولی نوری، حسین صداقت و ودود جوان هر سه از اردبیل، در رده سنی جوانان، سعید نظری، افشار حسن پور، عرفان ارجمند از اردبیل و در رده سنی نوجوانان نیز هادی اصغرزاده از اصلاندوز، آرین رمضانی و مهدی سلیمانی از مشگین شهر توانستند زودتر از حریفان خود به خط پایان برسند.

وی تصریح کرد: اردبیل استعدادهای خوبی در رشته ورزشی دو و میدانی دارد که قهرمانی ورزشکاران در مسابقات بین المللی و کشوری بیانگر ظرفیت های این استان است که در تلاش هستیم با برنامه ریزی مناسب، ساماندهی و استعدادیابی در سنین مختلف شاهد افتخارآفرینی بیشتر فرزندان این خطه در میادین بین المللی باشیم.