در نشست هاشم صیامی با رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مطرح شد؛

عقد تفاهم نامه همکاری فی‌مابین/برگزاری اردوهای تیم ملی با همراهی سازمان هلال احمر

رییس فدراسیون دو و میدانی با محمد گل فشان رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش روابط عمومی؛در دیدار هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی با محمد گل فشان رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که صبح امروز برگزار شد دو طرف پیرامون مسائل مختلف به خصوص ایجاد همکاری‌های دو جانبه بحث و تبادل نظر داشتند.


در این‌دیدار ابتدا رییس فدراسیون دو و میدانی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت‌های بالای سازمان هلال احمر در امر ورزش گفت:تمام تلاش خود را در مجموعه فدراسیون خواهیم کرد تا با ایجاد یک تفاهم نامه میان این فدراسیون و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بتوانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نماییم.

وی افزود این توانمندی در سازمان هلال احمر وجود دارد تا بتوانیم با همکاری هم و با استفاده از اماکن این سازمان اردوهای تیم ملی دو و میدانی را در مقاطع مختلف سنی برگزار کنیم.

صیامی خطاب به رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تصریح کرد؛همچنین با توجه به ظرفیت‌های موجود امیدواریم سازمان هلال احمر بتواند در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور رده سنی جوانان یک تیم باشگاهی را روانه این مسابقات کند تا از این طریق نیز کمک شایانی را به ورزش قهرمانی کرده باشد.

محمد گل فشان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه دو و میدانی ورزش اول المپیک است و تعداد مدال‌های زیادی را به خود اختصاص میدهد بیان کرد؛قطعا سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در کنار فدراسیون دو و میدانی خواهد بود و هر گونه همکاری و کمکی را که بتواند جهت رشد و اعتلای ورزش پایه و مادر انجام دهد از آن دریغ نخواهد کرد.

وی افزود؛در اولین قدم رقابت امدادی را به صورت ترکیبی با لحاظ نمودن اقدامات امداد و نجات در این مسابقه با همکاری فدراسیون دو و میدانی برگزار خواهیم کرد.

همچنین برگزاری رقابت‌های دو و میدانی پرسنل و فرزندان کارکنان سازمان هلال احمر را در دستور کار قرار خواهیم داد تا از این طریق هم بتوانیم به جریان استعدادیابی در ورزش دو و میدانی کمک کرده باشیم.

لازم به ذکر است در این دیدار محسن برزگرمحمدی مشاور عالی رییس فدراسیون دو و میدانی،سید علی مدیری معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و مسعود دهدار معاون هماهنگ کننده رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر نیز حضور داشتند