حضور قهرمان اسبق دو و میدانی و نماینده مردم سلماس در فدراسیون دو و میدانی

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با رییس فدراسیون دو و میدانی دیدار و در خصوص مسائل روز دو و میدانی گفت‌وگو داشتند.

به گزارش روابط عمومی؛یعقوب رضازاده نماینده مجلس شورای اسلامی که خود از قهرمانان سابق و ملی پوش دو و میدانی بوده است،در دیدار با هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ظهر امروز در محل فدراسیون پیرامون مسائل و موضوعات مختلف  ورزش اول المپیک به بحث و تبادل نظر نشستند.

در این دیدار نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دو و میدانی ورزش استراتژیک و بسیار حائز اهمیت است افزود؛من به واسطه اینکه خودم دو و میدانی کار بودم از دشواری‌ها و مسائل این ورزش پایه و پر مدال به خوبی آگاهی دارم و امیدوارم هر کس در هر مسئولیتی که قرار دارد بتواند به خوبی شرایط را برای ظهور قهرمانان شایسته و افتخار آفرین در دو و میدانی ایجاد نماید.

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی نیز در این دیدار ضمن ارائه مطالبی پیرامون اقدامات انجام شده در فدراسیون دو و میدانی از بذل توجه و حمایت‌های نماینده محترم مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است یعقوب رضازاده از قهرمانان و ملی پوشان سابق تیم ملی نیروهای مسلح کشورمان است که سابقه کسب مدال برنز مسابقات ارتش‌های جهان در کشور لیبی و همچنین کسب عناوین متعدد کشوری در دهه شصت هجری شمسی در مواد۸۰۰متر و ۱۵۰۰ متر را در کارنامه دارد.

لازم به ذکر است در این دیدار علی رضایی سرپرست دییری فدراسیون و محسن برزگر محمدی مشاور عالی رییس فدراسیون دو و میدانی نیز در این دیدار حضور داشتند.