دیدار هاشم صیامی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان

رییس فدراسیون دو و میدانی در جریان سفر به استان کرمان با حجت الاسلام حسن علی‌دادی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

🔹به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی در جریان سفر استانی خود و هیات همراه به استان کرمان صبح امروز با حضور در دفتر حجت الاسلام حسن علی‌دادی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این استان با ایشان دیدار و پیرامون شرایط ورزش پایه و مادر در کشور بالاخص در استان کرمان دیدار و گفت‌گو کرد.

 

🔹در این دیدار رییس فدراسیون کشورمان با اشاره به اینکه استان کرمان پتانسیل بسیار زیادی در پرورش استعداد‌های ارزشمند در دو و میدانی دارد بیان کرد: تمام تلاش ما در فدراسیون این است که بتوانیم با حمایت و ایجاد انگیزه از ورزشکاران، مربیان و هیات‌های استانی ضمن قهرمان پروری، از طریق مدال آوری ورزشکاران در میادین بین المللی باعث ایجاد غرور ملی و نشاط و شادابی در جامعه شویم.

 

🔹صیامی گفت: خوشبختانه در این زمینه کارهای خوبی را نیز انجام داده ایم که از آن دسته میتوان به راه اندازی آکادمی دو و میدانی غرب آسیا در عقد  تفاهم‌نامه با تربیت بدنی آستان قدس اشاره کرد.

 

🔹در ادامه این دیدار حسین رحمتی عضو هیات رییسه فدراسیون در سخنانی عنوان کرد: دو و میدانی سال‌ها از نظر کمبود تجهیزات با مشکللات جدی ربرو بود، حدود ۱۲ سال هیچگونه تجهیزات تخصصی ورزش دو و میدانی وارد کشور نشده بود که خوشبختانه در طی سه ماه گذشته توانستیم با خرید تجهیزات ورزش اول المپیک به مبلغ ۴میلیارد تومان از طریق منابع مالی خارج از فدراسیون مقدار زیادی از این کمبود ها را جبران نماییم و قطعا در طی چند روز آینده تجهیزات مورد نیاز هر استان را برای آنها ارسال خواهیم کرد.

 

🔹وی افزود:استان کرمان پراکندگی جمعیتی بسیار گسترده‌ای دارد و همین امر باعث می‌شود با ایجاد انگیزه میان جوانان این استان بتوانیم قهرمانان زیادی را به جامعه ورزش معرفی نماییم.

 

🔹رحمتی ادامه داد: از لحظه ورود به فدراسیون با مشکلات بسیار زیادی مواجه بوده ایم‌که خوشبختانه توانستیم با تعامل و همکاری فی مابین فدراسیون،نیروهای مسلح و دستگاه قضایی بخش بسیار زیادی از این مشکلات را برطرف کنیم.

 

🔹عضو هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی با اشاره به محدود بودن منابع مالی اظهارداشت: بودجه فدراسیون در مقابل ظرفیت و افتخار آفرینی‌هایی که این ورزش دارد بسیار محدود است و در تلاش هستیم با جذب منابع مالی خارج از فدراسیون بخش مهمی از این مشکلات را حل و فصل نماییم.

 

🔹رحمتی با بیان اینکه کرمان پتانسیل خوبی در دو و میدانی دارد خطاب به امام جمعه این استان پهناور بیان کرد: امیدواریم شما با کمک‌های معنوی خود نگاه ویژه‌ای به مادر ورزش‌ها داشته باشید تا از این طریق دو و میدانی استان به جایگاه واقعی خود دست یابد.

 

🔹محسن برزگر محمدی مشاور عالی رییس فدراسیون نیز با اشاره اینکه متاسفانه در موقعیت کنونی جوانان به سمت اعتیاد، فضای مجازی و..می‌روند نیاز جامعه را ترویج بیش از پیش ورزش در میان اقشار مختلف آن دانست و گفت: از همین رو  دو و میدانی بعنوان ورزش پایه و مادر و پر مدال ترین رشته ورزشی می‌تواند تاثیر بسزایی در بالا بردن سطح سلامت و قهرمان پروری کشور عزیزمان داشته باشد.

 

🔹وی افزود: با توجه به اینکه سالیانه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان در ورزش استان کرمان هزینه می‌شود اگر درصد کمی از این مبلغ در دو و میدانی سرمایه‌گذاری شود قطعا قهرمانان و سرمایه‌های بسیاری در این استان پرورش خواهند یافت.

 

🔹حجت الاسلام حسن علی‌دادی نیز در پایان این دیدار با بیان اینکه دو و میدانی ورزش بسیار مهم و حائز اهمیتی است تصریح کرد: ما کارگروهی متشکل از مدیران ارشد استان کرمان را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم موجبات پیشرفت ورزش استان را فراهم کنیم و در این مسیر برای رشد و ارتقاء ورزش دو و میدانی هر کمکی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

🔹لازم به ذکر است در این دیدار میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، علی حیدری رییس هیات دو و میدانی این استان و سایر مسئولین و دست‌اندرکاران ورزش استان کرمان و فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشتند.