در نشست هاشم صیامی و شهردار کرمان مطرح شد؛

همکاری شهرداری کرمان در ساخت سالن سرپوشیده دو و میدانی/برگزاری رقابت جایزه بزرگ گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سال آتی

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان در دیدار با شهردار کرمان پیرامون همکاری‌های دوجانبه در جهت رشد و ارتقاء ورزش دو و میدانی به بحث و تبادل نظر نشست.

🔸به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی و هیات همراه در جریان سفر استانی به استان کرمان با حضور در شهرداری این شهر در دیدار با سید مهران عالم‌زاده شهردار کرمان در سخنانی بیان کرد: کرمان زادگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و من ارق خاصی به این استان پهناور دارم .

 

🔸وی افزود: قطعا همه تلاشمان را در مجموعه فدراسیون دو و میدانی برای رشد و پیشرفت ورزش اول المپیک در استان کرمان خواهیم کرد.

 

🔸صیامی ادامه داد: در تلاشیم تا با ایجاد تعامل با مدیران استانی در سراسر کشور بتوانیم جایگاه اصلی و واقعی ورزش پایه و مادر (دو و میدانی) را بی از پیش بشناسانیم و موجبات رشد و ارتقاء ورزش دو و میدانی را فراهم کنیم.

 

🔸رییس فدراسیون دو و میدانی تصریح کرد: راه موفقیت ورزش کشور از مسیر دو و میدانی می‌گذرد زیرا این ورزش پایه و پر مدال سنگ بنا و پایه هر ورزشی است.

 

🔸هاشم صیامی در پایان ضمن تقدیر از زحمات و توجهات شهردار کرمان به ورزش به خصوص دو و میدانی عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم در اولین فرصت در سال آتی رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ را تحت عنوان گرامیداشت سردار حاج قاسم سلیمانی با همکاری شهرداری کرمان برگزار نماییم.

 

🔸همچنین به واسطه اینکه در بیشتر استانها سالن سرپوشیده دو و میدانی وجود دارد و متاسفانه استان کرمان از داشتن سالن محروم است تقاضا دارم در اولین فرصت با همکاری شهرداری کرمان کلنگ ساخت سالن سرپوشیده دو و میدانی استان کرمان به خصوص برای استفاده بانوان دو و میدانی کار این استان به زمین بزنیم.

 

🔸حسین رحمتی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون دو و میدانی نیز گفت: 

همان‌طور که ریاست فدراسیون عنوان نمودند،فدراسیون دو و میدانی اعلام آمادگی می‌کند که، در سال ۱۴۰۰ اولین دورۀ مسابقات جایزه‌بزرگ دو و میدانی کشور، یادبود سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی را با همکاری شهرداری کرمان و در این شهر برگزار کند. 

 

🔸وی افزود: امیدواریم این مسابقه با همکاری فدراسیون ورزش دو و میدانی، شهرداری کرمان و اداره ورزش و جوانان به بهترین شکل برگزار شود.

 

🔸عضو هیأت رییسه فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه خواهان کمک و یاری شهرداری کرمان در خصوص ایجاد زیرساخت‌های این ورزش هستیم، گفت: البته فدراسیون دو و میدانی نیز حتماً نگاه ویژه‌ای به شهر کرمان خواهد داشت و سعی می‌کنیم بیشترین تجهیزات ورزش دو و میدانی را به استان کرمان اختصاص دهیم.

 

🔸در ادامه این نشست سید مهران عالم زاده شهردار کرمان با اشاره به اینکه تمام تلاش شهرداری کرمان کمک و همراهی با تمامی رشته‌های ورزشی است افزود: در بحث استعدادیابی در دو و میدانی در کنار فدراسیون خواهیم بود و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم استعدادهای خوبی را به جامعه ورژش کشور تحویل دهیم.

 

🔸وی افزود: آمادگی داریم تا مسابقات مختلف تحت عنوان گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در استان کرمان میزبانی و حمایت کنیم.

 

🔸شهردار کرمان در پایان تصریح کرد: در بحث افتتاح سالن سرپوشیده دو و میدانی با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان همکاری خواهیم کرد تا کرمان هم بتواند صاحب سالن دو و میدانی شود.