دیدار رییس فدراسیون دو و میدانی و نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی/ پورابراهیم: میان هیات‌های دو و میدانی و بخش‌های اقتصادی پل ارتباطی برقرار خواهیم کرد

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی با محمدرضا پور ابراهیم نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

🔸به گزارش روابط عمومی، در این دیدار رییس فدراسیون دو و میدانی با اشاره به اینکه دو و میدانی رشته ورزشی بسیار گسترد‌ه‌ای است بیان کرد:  تعداد مواد و مدال زیاد این رشته و همچنین گستردگی آن نیاز به حمایت مالی زیادی دارد.

 

🔸وی افزود: در حال حاضر تنها راه خروج از مسائل و‌ مشکلات ورزش در بعد قهرمانی از مسیر دو و میدانی می‌گذرد زیرا این رشته می‌تواند ضمن تغذیه سایر ورزش‌ها با توجه به تعداد مدال زیادی که دارد جایگاه ورزش کشور را در رقابت‌های بین المللی ارتقاء دهد.

 

🔸صیامی ادامه داد: ورزش اول المپیک ‎برای موفقیت و کسب نتایج درخشان در بازیهای آسیایی والمپیک نیاز به حمایت ویژه‌ای دارد.  

 

🔸هاشم صیامی خطاب به نماینده مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: از حضرتعالی در خواست می‌کنم با توجه به شرایط فعلی نگاه ویژه و همه جانبه‌ای نسبت به حمایت مالی از ورزش‌های پایه و پرمدال به خصوص دو و میدانی هم در سطح کشور و هم در استان کرمان داشته باشید.

 

🔸در ادامه این دیدار محسن برزگر محمدی مشاور عالی رییس فدراسیون در سخنانی اظهار داشت: کرمان پتانسیل خوبی در دو و میدانی دارد، این استان پهناور ۲۳ هیات شهرستانی دارد که همگی پر از افراد مستعد هستند.

 

🔸وی تصریح کرد: کرمان همیشه دو و میدانی کاران خوبی داشته است که نشان از سابقه خوب این استان در ورزش دو و میدانی دارد به همین واسطه درخواست داریم که با حمایت‌های معنوی خود عامل شکوفایی بیش از پیش این ورزش پر مدال در استان کرمان باشید.

 

🔸در این نشست همچنین حسین رحمتی عضو هیات رییسه فدراسین نیز حاضر بود و اذعان داشت: فدراسیون دو و میدانی به استان کرمان نگاه ویژه‌ای دارد و در اولین فرصت تجهیزات خوبی شامل ۱۰۰جفت کفش تخصصی دو و میدانی و دیگر تجهیزات را برای ورزشکاران این استان اختصاص خواهیم داد.

 

رحمتی ادامه داد: ما بعنوان نمایندگان فدراسیون موظف هستیم که به ورزشکارانمان کمک کنیم و قطعا همه تلاشمان را برای ایجاد شرایط مناسب برای قهرمانان‌پروری خواهیم کرد.

 

🔸پور ابراهیم نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه دو و میدانی ورزش پر مدال و بسیار تاثیرگزاری است بیان کرد: ما می‌توانیم با ترویج ورزش به خصوص دویدن جوانان را از رفتن به مسیر اشتباه باز داریم.

🔸وی ادامه داد: وظیفه ما کمک به مجموعه ورزش و حمایت  از ورزشکاران است و بدین واسطه سعی می‌کنیم در گام نخست از طریق نمایندگان شهرستان‌های استان کرمان حمایت‌های ویژه‌ای را از هیات دو و میدانی استان داشته باشیم.

 

🔸پور ابراهیم اضافه کرد: در مرحله دوم هر هیات شهرستانی را به یک بخش اقتصادی متصل می‌کنیم تا هیات‌ها بتوانند خود را اداره کنند و مشکلی به لحاظ تامین مالی نداشته باشند.

 

🔸نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به مسئولین هیات دو و میدانی استان توصیه می‌کنم ارتباط خود را با آموزش و پرورش افزایش دهند و رابطه خوبی را ایجاد نمایند تا از این طریق بتوانند به شناخت استعداد‌ها بپردازید.

 

🔸وی در پایان  افزود: روز شنبه در مجمع نمایندگان استان کرمان به صورت کامل و مفصل پیرامون حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی این استان از ورزش دو و میدانی مطالبی را عنوان خواهم کرد و از رییس هیات استان کرمان نیز درخواست می‌کنم در این جلسه حضور بهم رساند تا بتواند پیگیر ایجاد شرایط مناسب برای دو و میدانی شود.

 

🔸لازم به ذکر است در این دیدار مهدی مبینی مدیر آموزشهای پایه و استعدا‌یابی وزارت ورزش،طاهر کاظمی مدیر روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، علی حیدری رییس هیات دو و میدانی استان کرمان و پیمان نصیری دبیر هیات این استان نیز حضور داشتند.