درجربان برگزاری تورجهانی داخل سالن و رقابت‌های بین المللی صورت گرفت؛

قهرمانی بل در ۴۰۰ متر زنان/تامبری بهترین نتیجه پرش ارتفاع سال را بدست آورد/ثبت چند رکورد جدید سال

در جریان برگزاری تور جهانی داخل سالن و رقابت های بین المللی اتریش چند حد نصاب جدید و قابل توجه توسط ورزشکاران به ثبت رسید.


به گزارش روابط عمومی؛رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن وین شب گذشته در اتریش برگزار شد و در پی آن در پرش ارتفاع مردان، جیانمارکو تامبری، قهرمان ایتالیایی داخل سالن جهان در سال ۲۰۱۶ موفق شد با حد نصاب ۲.۳۲ متر بهترین نتیجه سال این ماده را به نام خود ثبت کند.

در ۴۰۰ متر زنان نیز فمکه بل توانست در اولین مسابقه خود در سال ۲۰۲۱ با ثبت زمان ۵۰.۹۶ ثانیه در این ماده به قهرمانی دست یابد و بهترین نتیجه سال این ماده را از آن خود کند.

گفتنی است وی با حد نصاب ۵۱.۴۷ ثانیه رکورد ملی ۴۰۰ متر  زنان هلند را نیز در اختیار دارد.

پیش از این مسابقه و در دیگر رقابت های تور جهانی داخل سالن، رنالد لاولینی فرانسوی در پرش با نیزه داخل سالن مردان با ۵.۹۲ متر، دینا آشر اسمیت انگلیسی در ۶۰ متر زنان با ۷.۰۸ ثانیه، کریستینا شوانیتز آلمانی پس از دو سال دوری از میادین ورزشی در پرتاب وزنه داخل سالن زنان با ۱۹.۱۱ متر، پاسکال مارتینو لاگارد از فرانسه در ۶۰ متر با مانع مردان با رکورد۷.۵۴ ثانیه و یاروسلاوا ماهوچیک اوکراینی در پرش ارتفاع زنان با ۲.۰۲ متر، ضمن دستیابی به عنوان های قهرمانی بهترین نتایج سال این ماده ها را به نام خود ثبت کردند.