در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان ایلام مطرح شد؛

هاشم صیامی:ورزشکاران دو و میدانی در استان ایلام باید تا پایان سال آتی دوبرابر شوند

رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان ایلام گفت:که ورزشکاران دو و میدانی می‌بایست در این استان افزایش یابند.


به گزارش روابط عمومی؛هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان ایلام که امروز برگزار شد گفت:با توجه به شرایط و پتانسیل دو و میدانی در استان ایلام می‌باسیت تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد ورزشکاران فعال در رشته پایه و مادر در این استان دوبرابر شود تا از این طریق شاهد رشد و گسترش دو و میدانی باشیم.

وی افزود:همچنین باید به بحث آموزش مربیان توجه بسیار زیادی کرد زیرا زمانی که تعداد ورزشکار افزایش یابد اما مربی‌های توانمد و مسلط بر علم روز وجود نداشته باشند نمی‌توان مسیر پیشرفت را به خوبی طی نمود.

در ادامه این جلسه حسین رحمتی عضو هیات رییسه فدراسیون بیان کرد:فدراسیون دو و میدانی در صورت ساخت و افتتاح خانه پرتاب‌ها در استان ایلام این مجموعه را برای استفاده ورزشکاران تجهیز خواهد کرد.

مظفر علی‌شائی مدیر کل ورزش‌و جوانان استان ایلام نیز در سخنانی اظهار داشت:استان ایلام این آمادگی را دارد که در سال آتی میزبان یکی از رویدادهای داخلی دو و میدانی باشد،همچنین یک تیم باشگاهی را برای شرکت در رقابت‌های باشگاهی نوجوانان‌و جوانان روانه مسابقات خواهیم کرد.

علی شائی اضافه کرد؛زمین مناسب برای ساخت خانه پرتاب‌های استان ایلام را از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان به هیات دو و میدانی اختصاص خواهیم داد و در بحث تجهیز آن با فدراسیون همکاری کامل خواهیم نمود.

امروز همچنین رییس فدراسیون دو و میدانی به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام از پیست دو و میدانی ورزشگاه عدالت بازدید کردند و از نزدیک در جریان کمبودها و مشکلات آن قرار گرفتند.