صادقی: بی نظیر ترین مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در لرستان برگزار شد

ناظر ویژه فدراسیون دوومیدانی در مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی‌دختران نوجوان و جوان کشور، اظهار داشت: مسابقه دو صحرانوردی بانوان قهرمانی کشور در لرستان از لحاظ استاندارد ،فنی، تجهیزات، شرایط مسابقه، طراحی مسیر یکی از بی نظیر ترین رقابتهای دو صحرانوردی کشور بود.


سایه میرصادقی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی گفت: در این مسابقه  در بخش دختران حضور تیم‌ها چشمگیر بود و  استان‌هایی که پیش از این در رقابتهای دو صحرانوردی شرکت نمی‌کردند حاضر شدند.

ناظر فنی فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: مسیر رقابت فوق‌العاده زیبا بود و درخور رقابت صحرانوردی بود و ورزشکاران در یک فضای خیلی عالی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: هیات دو و میدانی استان لرستان به بهترین نحو ممکن عمل کرد و میزبانی شایسته‌ای داشت. از نظر فنی نیز طراحی مسیر استاندارد و نزدیک به شرایط بین‌المللی بود چرا که در طول این مسیر شن، خاک و گل دیده می‌شد و این مسیر پُر پیچ و سرسبز در منطقه ده پیر شهرستان خرم آباد گویای یک رقابت دو صحرانوردی ایده‌آل بود.

وی افزود: از مجموعه ورزش استان لرستان، رئیس هیات دو و میدانی، نایب‌رئیس بانوان این استان و همه کسانی که سبب شدند تا یک مسابقه بی نظیر در یک هوای عالی برگزار شود تقدیر و تشکر می‌کنم.

صادقی با اشاره به نتایج به دست آمده، خاطرنشان کرد: در رقابت دو صحرانوردی چون زمان در نتیجه تاثیری ندارد شرکت کنندگان با استرس کمتری به مصاف یکدیگر می‌روند، اما به هر ترتیب تلاش ورزشکاران ستودنی بود و حضور بیش از پیش آنها موجب شد مسابقات در سطح بالایی برگزار شود. امیدوارم این رقابت آغاز روند رو به رشد قهرمانان نوجوان و جوان برای رسیدن به سکو‌های بین المللی در رقابتهای آتی باشد.