سپهوند: اهداف تخصصی برای دو و‌میدانی استان لرستان ترسیم کرده‌ایم

رییس هیات دو‌ و‌میدانی استان لرستان در جریان برگزاری مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی بانوان کشور در خرم آباد اظهار داشت: اهداف تخصصی و کیفی برای توسعه دو و میدانی استان در نظر گرفته ایم.


سیاوس سپهوند گفت : با توجه به شرایط طبیعی و جغرافیایی استان و همچنین اقداماتی که طی سه سال اخیر در راستای تقویت دو و میدانی استان صورت گرفته، اهداف تخصصی برای توسعه دو و‌میدانی استان در نظر گرفته ایم .

وی ادامه داد: در این مدت اقداماتی در زمینه استعدادیابی در بخش بانوان و آقایان انجام داده ایم که نتیجه آن را در آینده‌ای نزدیک، خواهید دید. همچنین تا چندی پیش فعالیت در حوزه بانوان بسیار کمرنگ بود ولی با تلاش و پیگیری، امسال درخواست میزبانی مسابقات دو صحرانوردی کشور را ارائه کردیم که مورد موافقت قرار گرفت.

سپهوند اضافه کرد: مسابقات دو صحرانوردی کشور با حضور ۲۶ تیم و ۱۵۰ ورزشکار ، مربی و سرپرست در بخش بانوان پیش از ظهر امروز برگزار و ما تمام تلاش خود را برای یک میزبانی مناسب و حرفه‌ای به کار گرفتیم.

وی ادامه داد: استان لرستان در این رقابت ها با دو تیم در رده نوجوانان و یک تیم در رده جوانان حضور یافت.

سپهوند در پایان خاطرنشان کرد : این مسابقات به مناسبت گرامیداشت یادواره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان در روستای ده پیر بخش مرکزی خرم آباد برگزار شد.