آغاز عملیات بازسازی آفتاب انقلاب در ماه آینده/ بازدید کارشناسان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از سایت تخصصی دو و میدانی

کارشناسان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از بخش‌های مختلف مجموعه آفتاب انقلاب بازدید کردند.

🔸به گزارش روابط عمومی؛ در پی تصمیم فدراسیون دو و میدانی مبنی بر بازسازی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تنها سایت تخصصی رشته ورزشی دو و میدانی در کشور، کارشناسان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن بازدید از بخش ‌های مختلف این مجموعه در جریان کاستی‌ها و مشکلات آن قرار گرفتند تا با توجه به بودجه اختصاص یافته طی یک ماه آینده عملیات بازسازی را آغاز کنند.

 

🔸بر اساس پیگیری‌های فدراسیون دو و میدانی قرار است اعتبار مورد نیاز جهت عملیات بازسازی و رفع نواقص مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب، از سوی وزارت ورزش و جوانان تامین شود.

 

🔸در جریان این بازدید محسن برزگر محمدی مشاور عالی رییس فدراسیون دو و میدانی و حجت چراغی مسئول ورزشگاه آفتاب انقلاب بعنوان نمایندگان فدراسیون به تشریح ضرورت‌ها و الویت‌های مورد نیاز مجموعه برای بازسازی پرداختند.

 

🔸در نشستی که در ادامه این بازدید برگزار شد، ملکی مدیر اجرایی شرکت توسعه گفت: با توجه به فرسودگی بخش‌‌های مختلف مجموعه و نیاز به بازسازی و تجهیز بر اساس اولویت‌های مشخص شده،بودجه تصویب شده پاسخگو نیست . 

 

🔸وی افزود: طی یک ماه آینده این پروژه را آغاز خواهیم کرد، اما ادامه کار قطعا مستلزم تامین اعتبار مجدد می‌باشد.

 

 

🔸در پایان این بازدید نیز محسن برگزر محمدی خطاب به ملکی مدیر اجرایی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن میدان المپیک و آغاز فصل مسابقات دو و میدانی با ورود سال ۱۴۰۰ بازسازی سریع و تجهیز این مجموعه یکی از نیاز‌های جدی پیش روی ورزشکاران دو و میدانی است. 

 

🔸وی با اشاره به سخنان ملکی در خصوص کمبود بودجه و اعتبار برای بازسازی این مجموعه، ادامه داد: از شما بزرگواران بعنوان نمایندگان و کارشناسان فنی شرکت توسعه تقاضا دارم تا با ارائه گزارشی جامع به جناب آقای مسعود سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و  همچنین آقای مهندس کریمی مدیر عامل شرکت توسعه، ضمن تشریح مشکلات و کمبود بودجه ما را در تخصیص اعتبار مجدد یاری بفرمایید.