قاسمعلی فیروزی: ثبت رکورد معیار ارزیابی و برنامه ریزی برای ورزشکاران است/حقوق مربیان به زودی پرداخت خواهد شد

سرپرست کمیته مسابقات دو و میدانی گفت: درسه هفته آینده یا رکورد گیری و یا مسابقات جایزه بزرگ برگزار خواهد شد.

قاسمعلی فیروزی در گفت‌گو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: فدراسیون دو و میدانی جهت برنامه ریزی بهتر و هدف دار برای ملی پوشان نیاز به ارزیابی وضعیت فعلی آنان دارد، چرا که به واسطه شیوع ویروس کرونا زمان زیادی است که ورزشکاران مورد ارزیابی قرار نگرفته‌اند و ما هیچ آگاهی از رکوردهای امروز نداریم. به همین دلیل بحث برگزاری رکورد گیری در شورای فنی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد درسه هفته آتی یا رقابتهای جایزه بزرگ و یا یک رکورد گیری را در تهران برگزار کنیم. وی ادامه داد: به مجرد اینکه مشخص شود رکورد گیری یا مسابقه برگزار خواهد شد، تعدادی از ورزشکاران از سوی فدراسیون برای شرکت در آن فراخوانده خواهند شد، که بدون شک باید در این میدان حاضر شوند. شورای فنی برای برنامه ریزی و هدف گذاری در مورد قهرمانان دو و میدانی نیازمند بررسی تازه ترین نتایج است. ثبت رکورد معیار ارزیابی و برنامه ریزی برای ورزشکاران است.

فیروزی در خصوص اصلاح طرح ساماندهی مربیان توضیح داد: این طرح دارای اشکالاتی بود، به همین دلیل در شورای فنی مورد بازنگری قرار گرفت. طی 15 روز آینده مربیانی که از نظر شورا مورد تائید و مشمول این طرح می‌باشند مبالغی را تحت عنوان حقوق دریافت خواهند کرد. خوشبختانه آقای مبینی در فدراسیون شرایط خوبی را ایجاد کرده و به شورا در خصوص تصمیم گیری های فنی اختیار کامل داده است و تمامی تصمیمات با خرد جمعی مصوب می‌شود.

سرپرست کمیته مسابقات در پایان اذعان داشت: به طور کلی شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه ها و تقویم ورزشی اکثر فدراسیونها و حتی برگزاری ر قابتهای بین المللی را در سرتاسر دنیا تحت الشعاع قرار داده که مانیز از آن مستثنی نیستیم. حتی برای رقابتهای جایزه بزرگ و یا رکوردگیری به دلیل وجود همین محدودیت ها و رعایت پروتکل بهداشتی تعداد محدودی از قهرمانان را دعوت خواهیم کردتا خدایی ناکرده مشکلی برای سلامت ورزشکاران ایجاد نشود.