نشست هاشم صیامی با مدیر عامل باشگاه مس کرمان/رمضانی:حضور پر رنگی در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور خواهیم داشت

رییس فدراسیون دو و میدانی با مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان دیدار و پیرامون ایجاد تعاملات فی‌مابین بحث و تبادل نظر داشتند.

🔺به گزارش روابط عمومی؛ هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان ظهر امروز (پنجشنبه) در دیدار با علی رمضانی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان ضمن تقدیر از زحمات این باشگاه به واسطه حمایت از دو و میدانی کاران به خصوص ورزشکاران کرمانی خواستار توجه بیش از پیش باشگاه مس کرمان به ورزش اول المپیک و حضور همه جانبه این تیم باشگاهی در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاهای کشور در سال ۱۴۰۰شد.

 

🔺صیامی همچنین با اشاره به پتانسیل و ظرفیت‌های بالای مجموعه مس کرمان گفت: به واقع مجموعه مس کرمان این پتانسیل را دارد که بتواند ورزشکاران استان را مورد حمایت همه جانبه قرار دهد تا آنها بتوانند با تدارک خوبی خود را برای حضور در میادین بین المللی و کسب افتخار برای میهن عزیزمان آماده کنند.

 

🔺وی ادامه داد: باشگاهها نقش بسزایی در آینده رشته پایه و پر مدال دو و میدانی دارند و می‌توانند در رشته‌های انفرادی نیز پایه گذار تربیت ورزشکار باشند. امیدوارم با همکاری و تعامل دوجانبه شاهد روز‌هایی باشیم که فدراسیون برای انتخاب ملی پوش به باشگاهها مراجعه می‌کند، نه اینکه ‌باشگاهها بهترین ‌ها را از فدراسیون طلب کنند. 

 

🔺صیامی افزود: ورزشکاران دو و میدانی نیر همچون رشته‌های تیمی فوتبال، والیبال، بسکتبال و ... برای رشد روز افزون به حمایت بیش از پیش نیاز دارند. 

 

🔺در ادامه علی رمضانی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان نیز با تشکر از رییس فدراسیون دو و میدانی به واسطه توجه  بیش از پیش به ورزش پایه و مادر اظهار داشت: قطعا در سال آتی باشگاه مس کرمان حضور پررنگی و با شرایطی به مراتب بهتر از گذشته در رقابتهای قهرمانی باشگاه‌های کشور خواهد داشت. 

 

🔺وی با اشاره به درخواست رییس فدراسیون مبنی بر حمایت از ورزشکاران دو و میدانی افزود: تیم داری در این رشته، کمک به تمام ورزش‌هاست و در تلاش هستیم نسبت به گذشته ورزشکاران بیشتری را به خصوص دو و میدانی کاران کرمانی را تحت پوشش باشگاه قرار دهیم.

 

🔺رمضانی همچنین در پایان اظهار داشت: در راستای این همکاری و تعامل و در جهت حمایت از ورزشکاران، نسبت به میزبانی اردو‌های ملی پوشان دو و میدانی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در شهر سرچشمه اعلام آمادگی می‌کنیم.