دیدار هاشم صیامی با مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان/ساکت:به زودی آکادمی دو و میدانی را در اصفهان راه‌اندازی خواهیم کرد

رییس فدراسیون کشورمان در دیدار با محمد رضا ساکت پیرامون مسائل مورد نظر بحث و گفت‌وگو داشتند.


به گزارش روابط عمومی؛هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی صبح امروز و در جریان سفر به استان اصفهان با حضور در محل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با محمد رضا ساکت مدیر عامل این باشگاه دیدار و پیرامون مسائل مختلف  بحث و تبادل نظر کرد.

در این دیدار ابتدا عزیزالله مشفقی دبیر هیات دو و میدانی استان اصفهان ضمن خوش آمد گویی به رییس فدراسیون کشورمان توضیحاتی را پیرامون شرایط باشگاه داری در این استان، توجه بیش از پیش به رده‌های سنی پایه حمایت از فرزانه فصیحی دونده دوهای سرعت کشورمان برای اعزام به کشور صربستان و عملکرد هیات دو و میدانی طی سال‌های اخیر بیان نمود.

در ادامه این نشت محمد رضا برکت رییس هیات دو میدانی استان اصفهان با تقدیر از حضور هاشم صیامی به واسطه حضور در این دیدار گفت:من اصلا فکر نمیکردم آقای صیامی بتواند در بدو ورود به فدراسیون با این سرعت بحث ساماندهی دو و میدانی و ایجاد زیر ساخت ها را پیگیری کنند.

وی افزود با توجه به سفرهای متعدد رییس فدراسیون به استان‌های مختلف، نشان میدهد که ایشان به صورت جدی پیگیر ایجاد زیر ساخت ‌های مطلوب و توسعه ورزش پایه و مادر در استانهای سراسر کشور هستند.

برکت ادامه داد:ما در هیات اصفهان به صورت جدی استعدادیابی در دو و میدانی را در دستور کار قرار داده ایم و همین‌جا باید از فدراسیون نیز در خواست کنم که با ما در این زمینه همکاری خوبی داشته باشد تا همگی نتایج مثبت این کار را در آینده نه چندان دور شاهد و ناظر باشیم.

هاشم صیامی رییس فدراسیون کشورمان نیز در این دیدار در سخنانی ضمن قدر دانی از محمد رضا برکت به واسطه ایجاد شرایط مناسب و مطلوب در دو و میدانی استان اصفهان و حمایت از ورزشکاران و مربیان این استان اظهار داشت:از زمانی که شما مسئولیت هیات دو و میدانی اصفهان را بر عهده گرفته‌اید با خود برکت را به این استان آورده‌اید که جا دارد از همه زحمات و تلاش‌های شما تشکر و سپاسگزاری کنم.

صیامی همچنین ضمن قدردانی از مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به خاطر حمایت‌های خوب و همه جانبه ایشان از ورزش اول المپیک گفت :از حضرتعالی درخواست دارم که تیم باشگاهی سپاهان در رقابت‌های قهرمانی باشگاههای کشور در سال آتی(۱۴۰۰)نیز با قدرت حضور پیدا کرده و پر رنگ تر از گذشته به حمایت از ورزشکاران دو و میدانی بپردازد.

رییس فدراسیون کشورمان تصریح کرد:مهمترین خدمتی که می‌شود در سطح ملی به ورزش دو و میدانی کرد تقویت و حضور باشگاههای پر تعداد در مسابقات مختلف است،زیرا از دل همین باشگاهها است که میتوان قهرمانان و نخبگان زیادی شناسایی کرد.
 او ادامه داد:سپاهان با حضور چشم گیر خود در رقابت‌های باشگاهی توانسته مهر تاییدی بر عملکرد دو و میدانی در استان اصفهان بزند که دلیل آن به‌ تلاش،برنامه ریزی و پشتکار و همچنین حمایت‌های رییس هیات دو و میدانی این استان و مدیر عامل باشگاه سپاهان است.

هاشم صیامی تصریح کرد:با توجه به وضعیت فعلی اقتصادی که بر کشور حاکم است شرایط ورزش نیز بسیار سخت شده که با توجه به این موضوع حضور افرادی همچون جناب برکت رییس هیات دو و میدانی اصفهان و آقای ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان می‌تواند عامل رشد و تحرک ورزش باشد.

وی افزود:با توجه به شرایط اقلیمی که در کشور ما وجود دارد باشگاهها می‌توانند با حمایت از افراد مستعد که در  مناطق مختلف حضور دارند،باعث رشد و پویایی ورزش دو و میدانی شوند که نتیجه آن قطعا کسب مدال در میادین بین المللی خواهد بود،که البته ما نیز باید انگیزه لازم را برای حضور باشگاهها و سرمایه گزاری آنها در ورزش اول المپیک ایجاد کنیم.

در ادامه این نشست محمد رضا ساکت مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در سخنانی اظهار داشت:هر ورزشی که بخواهد جان بگیرد حتما باید مدیران شایسته و توانمندی در هیات‌های استانی آن حضور داشته باشند که خوشبختانه در هیات دو و میدانی اصفهان یک مدیر موفق و توانمند فعالیت می‌کند،که من به نوبه خود از ایشان به‌واسطه کسب موفقیت‌های اخیر و سازماندهی مناسب دو و میدانی در این استان تشکر و قدر دانی مینمایم.

ساکت ادامه داد:در تلاش هستیم که آکادمی دو و میدانی سپاهان را در استان اصفهان و شهرستان‌های فعال تابع آن راه‌اندازی کنیم که از این طریق بتوانیم ورزشکاران نخبه را شناسایی‌ کنیم و آنها را پرورش دهیم،تا در آینده بتوانیم شاهد کسب افتخار توسط این قهرمانان در میادین ملی و بین المللی باشیم.

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پایان خاطر نشان کرد:ما در کنار فدراسیون و هیات دو و میدانی استان اصفهان خواهیم بود و تلاش می‌کنیم  تاثیر بسزایی در رشد و پیشرفت ورزش دو و میدانی در کشور عزیزمان داشته باشیم.