برگزاری دومین جلسه کمیته بانوان فدراسیون دو و میدانی

دومین جلسه کمیته بانوان فدراسیون دو و میدانی به صورت مجازی با حضور تمامی اعضاء برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی؛در این جلسه عملکرد اعضاء کمیته پیرامون مسئولیت‌های محوله به آنها مورد بررسی قرار گرفت،همچنین شرایط و وضعیت آمادگی قهرمانان بانوی کشورمان بررسی و در این رابطه بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه این نشست،اعضای کمیته بانوان فدراسیون به تشریح نقاط ضعف و قوت دو و میدانی بانوان در کشورمان پرداختند و نقطه نظرات خود را به منظور ارائه راهکار‌های مناسب برای ایجاد شرایط مناسب،جهت بسط و گسترش و همچنین پیشرفت ورزش پایه و مادر در بخش بانوان بیان نمودند.

همچنین مقرر شد از این پس نواب رییس بانوان هیات‌های استانی همکاری نزدیکی با کمیته بانوان برای اجرایی شدن اهداف و تصمیمات این کمیته در استان‌های سراسر کشور داشته باشند.

در پایان این جلسه حاضرین پیشنهادات خود را جهت هر چه بهتر برگزار شدن رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی باشگاههای کشور در بخش بانوان بیان کردند،که مورد موافقت همه اعضاء قرار گرفت.

لازم به ذکر است در این نشست مجازی،پریسا بهزادی نایب رییس بانوان فدراسیون،مریم قربانی رییس هیات دو و میدانی استان بوشهر،فاطمه بهرامی نایب رییس بانوان هیات استان اصفهان،هما بیگی نایب رییس هیات استان خراسان رضوی،لیلا ابراهیمی،زهرا نبی‌زاده و سپیده توکلی از مربیان فعال بخش بانوان حضور داشتند.