در جلسه میان صیامی و رییس شبکه ورزش سیما مطرح شد؛

معتضدی: رشد دو و میدانی، رشد تمام ورزش‌ها است/صیامی؛شبکه ورزش می‌تواند نقش‌بسزایی در پیشرفت دو و میدانی داشته باشد

رییس فدراسیون دو و میدانی با هدف برقراری ارتباط پررنگ‌تر و انعکاس بهتر ورزش دو و میدانی با رییس شبکه ورزش سیما دیدار داشت.


به گزارش روابط عمومی، در دیداری که میان هاشم صیامی و سینا معتضدی در محل شبکه ورزش سیما برگزار شد، رییس فدراسیون ابتدا توضیحاتی در خصوص اهمیت دو و میدانی، پتانسیل‌های موجود در کشور و عملکرد خود در پنج ماه آغازین حضورش در فدراسیون ارائه کرد.

 صیامی اظهار داشت:  این رشته پایه و پر مدال و مادر ورزش‌ها، پر بیننده ترین رقابت در مسابقات المپیک است و ماراتن نیز بعنوان پر اهمیت ترین رقابت ورزشی در بین مسابقه‌های المپیک شناخته شده است.

 
وی افزود: خوشبختانه ما در کشورمان از شرایط اقلیمی خیلی خوبی برخورداریم و میتوانیم با استفاده از این امتیاز پتانسیل‌ها را شناسایی، ورزشکاران پرورش و مدال‌های زیادی کسب کنیم.
 

وی ادامه داد: قطعا شبکه ورزش سیما هم در بخش همگانی و هم در بخش قهرمانی، نقش بسزایی در توسعه این ورزش خواهد داشت. معرفی این رشته در میان عموم مردم و وارد کردن آن در دل خانواده‌ها جزو اهداف مشخص شده این فدراسیون است که این امر باعث ایجاد نشاط و شادابی در جامعه ‌خواهد شد،که بدون کمک رسانه‌هابالاخص شبکه ورزش سیما محقق نخواهد نمیشود..

در ادامه این جلسه نیز معتضدی رییس شبکه ورزش سیما اظهار داشت: بر اهمیت این ورزش پر مدال واقف هستم و  پوشش ورزش مادر در اولیت کار ما قرار دارد. نگاه ویژه ای به این رشته داریم چرا که معتقدم رشد دو و میدانی، رشد تمامی ورزش‌ها است.

وی افزود: برنامه های خوبی برای حمایت از دو و میدانی دارم و پیشنهاد می‌کنم برنامه ای مانند «ستاره ساز» که به شهرهای دیگر کشور سفر و استعدادها را در فوتبال شناسایی میکردند، برای دو و میدانی نیز ساخته شود و با کارشناسان این رشته همراه شویم تا از طریق ساخت برنامه، استعدادها را بهتر شناسایی کنیم.

وی همچنین با اشاره به اهمیت ورزش بانوان گفت: علاقه‌مند هستم در رشد ورزش بانوان نیز تاثیر گذار باشیم و با پوشش مناسب و به موقع دین خود را نسبت به این بخش از ورزش نیز ادا کنیم.

معتضدی در پایان بیان کرد: در بحث پوشش مسابقات بین المللی نیز همکاری تنگاتنگی با فدراسیون خواهیم داشت تا بتوانیم حتی به صورت زنده و مستقیم انعکاس خوبی از این میادین داشته باشیم.

در این جلسه محسن برزگر محمدی مشاور عالی رییس فدراسیون و همچنین طاهر کاظمی مدیر روابط عمومی فدراسیون نیز حضور داشتند.