رکورددار پرش سه‌گام بانوان: خوشحالم که امسال دوبار رکورد شکنی کردم/ از فدراسیون متشکرم که در سخت‌ترین شرایط رقابت‌ها را برگزار کرد

رکورددار پرش سه گام بانوان پس از حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاههای کشور در گفت‌وگو با سایت فدراسیوت دو و میدانی اظهار داشت: از رییس فدراسیون متشکرم که حتی در سخت ترین شرایط برای ما مسابقات را برگزار کردند.


سارینا ساعدی گفت: خداروشکر امسال توانستم دوبار رکورد شکنی کنم.
در مسابقات جایزه بزرگ با رسیدن به حدنصاب ۱۲.۶۸ متر رکورد پرش سه گام جوانان را ارتقا دادم و پس از ایستادن بر سکوی نخست پرش سه‌گام در لیگ جوانان و نوجوانان انگیزه لازم را کسب کردم تا بهتر از گذشته تمرین کنم.

وی ادامه داد: بعد از مسابقات تابستان به دلیل گسترش ویروس کرونا و محدودیت تمرینات و اینکه من در سال شرکت در آزمون کنکور هستم با هر سختی که بود تمرینات را انجام دادم و بالاخره پس از ۶ ساعت تمرین در روز در مسابقات داخل سالن رکورد پرش سه گام داخل سالن را با حد نصاب ۱۲.۵۳متر شکستم. مسابقات نیز از سطح بالایی برخوردار بود و تیم های زیادی شرکت داشتند.

وی افزود: هدف من کسب ورودی مسابقات قهرمانی جوانان جهان و اینکه شکستن رکورد پرش سه گام ایران در فضای باز است.

ساعدی در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون دو و میدانی،زهرا نبی زاده مربی عزیزم، خانواده ام و مهندس حسین رحمتی مدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس بابت تمام حمایت ها و همراهی هایشان تشکر می‌کنم.