بانوی رکورددار پرش با نیزه: جزء پنج ورزشکار اول آسیا هستم/هدفم بازی‌های آسیایی است

مهسا میرزاطبیبی در گفت و گو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: هدفم برای آینده حضور در بازی‌های آسیایی است.


مهسا میرزا طبیبی پس از رکورد شکنی در رقابت های داخل سالن باشگهای کشور گفت: در قالب تیم پلیمر در مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت کردم و خداروشکر توانستم رکورد ملی پرش با نیزه را که قبلا در دست خودم بود ارتقاء  و از ۳.۸۰ به ۳.۹۰ تغییر بدهم.

وی افزود: مدتی است که منتظر برگزاری مسابقات هستیم و تقریبا از اول بهمن خودمان را آماده کرده ایم اما بخاطر گسترش ویروس کرونا مدام مسابقات به تعویق افتاد و حتی رقابتهای قهرمانی آسیا نیز لغو شد، اما برگزاری مسابقات داخل سالن نقطه عطفی بود تا بتوانیم تلاش خود را به نمایش بگذاریم وامیدواریم هر چه زودتر اوضاع بهتر و همه چیز به روال سابق باز گردد. البته من در چهار مسابقه اخیر رکورد شکنی کرده ام و امیدوارم این روند رکورد شکنی ادامه پیدا کند.

حاکم بلامنازع پرش با نیزه بانوان ایران ادامه داد: میخواهم در مسابقات بین المللی بیشتری شرکت کنم و با رقبایی که همسطح خودم و یا بالاتر  هستند  رقابت کنم و تجربیات بیشتری کسب کنم. در حال حاضر رکورد من جزو پنج رکورد برتر آسیا است و اگر مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شود قطعا میتوانم نتیجه خوبی بگیرم.  هدف اصلی ام نیز کسب آمادگی بالا برای حضور پررنگ در بازیهای آسیایی است.

میرزاطبیبی در پایان گفت: از مربی ام آقای ربانی که همیشه همراه من و ارشیا مصدقی هستند تشکر میکنم. با حضور ایشان ما توانستیم رکوردهای خود را ارتقا بدهیم. از شرکت پلیمر خلیج فارس هم بابت تمام حمایت هایشان تشکر میکنم.