در دیدار هاشم صیامی و رییس سازمان ورزش و تندرستی شهرداری تهران مطرح شد؛

برگزاری دو ماراتن در پایتخت به زودی/ اجرای طرح استعدادیابی دو و میدانی در شهر تهران

رییس فدراسیون دو و میدانی با امیر محسنی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران دیدار و پیرامون همکاری‌های دو جانبه بحث و گفت‌گو کرد.


به گزارش روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی با امیر محسنی مدیرعامل این سازمان ورزش شهرداری تهران دیدار و گفت و گو کرد.


در ابتدای این دیدار در سخنانی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ورزش به خصوص دویدن در میان اقشار مختلف جامعه نقش سازمان ورزش شهرداری را در تحقق این امر بسیار و مهم و تاثیر گذار توصیف کرد و اظهارداشت:قطعا همکاری میان فدراسیون دو و میدانی و سازمان ورزش شهرداری می‌تواند نتایج بسیار مطلوبی در بالا بردن سطح سلامتی شهروندان و همچنین موجب بروز و ظهور استعداهای زیادی برای ورزش پایه و مادر در آینده خواهد شد.

وی افزود:فدراسیون دو و میدانی هدفگذاری خوبی برای ایجاد همکاری و تعامل و با دستگاههای مختلف اجرایی به منظور بسط و گسترش ورزش دو و میدانی در اقصی نقاط کشور دارد و امیدواریم بتوانیم با شکل گیری این مهم بتوانیم در آینده نه چندان دور سهم بیشتری از مدال‌هایی که در مسابقات مختلف بین المللی در این رشته ورزشی توزیع می‌شود داشته باشیم.  
 
در ادامه این دیدار امیر محسنی با اشاره به اهمیت ورزش دو و میدانی گفت:سازمان ورزش شهرداری آماده هرگونه همکاری با فدراسیون دو و میدانی به خصوص در بحث ورزش‌ شهروندی که موجب ارتقاء فرهنگ سلامت در میان افراد خواهد بود است.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار مقرر شد سازمان ورزش شهرداری تهران در خصوص برگزاری ماراتن تهران با فدراسیون دو و میدانی همکاری کرده و همچنین این سازمان ۴ پهنه تهران را برای استعدادیابی دو و میدانی در اختیار این فدراسیون قرار دهد.