ریحانه مبینی؛فدراسیون حمایت خوبی از من داشته و انگیزه‌ام را دو برابر کرده است

رکورد دار پرش طول بانوان ایران گفت:در صورتی که رقیب نزدیکی داشته باشم قطعا می‌توانم حد نصاب‌های به مراتب بهتری را به ثبت برسانم.


ریحانه مبینی رکورددار پرش طول بانوان ایران در هر دو بخش فضای باز و داخل سالن در گفت‌گو با سایت فدراسیون دو و میدانی پیرامون ارتقاء رکورد‌های خود و همچنین برنامه‌های آتی اظهار داشت؛
خوشبختانه رقابت‌های داخل سالن قهرمانی باشگاههای کشور مسابقه بسیار خوبی بود و اتفاقات خوبی هم برای من در این مسابقات افتاد.

وی افزود،من موفق شدم در دو ماده پرش سه‌گام و پرش طول رکورد ایران را بشکنم، این در حالی بود که اصلا تمرین خاصی برای پرش سه‌گام نداشتم اما به واسطه آمادگی بالایی که برای این مسابقه داشتم توانستم در همان اولین پرش رکورد ایران را ارتقاء دهم.

مبینی ادامه داد،در ماده پرش طول هم موفق شدم با ثبت حد نصاب ۶.۰۹متر رکورد داخل سالن بانوان ایران را جا‌به جا کنم که این امر موجب شد در حال حاضر در هر دوبخش فضای باز و داخل سالن رکورد دار ایران در این ماده شوم.

مبینی با اشاره به برگزاری مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور اظهار داشت،این رقابت‌ها در شرایط کاملا بهداشتی و امن برگزار شد و خوشبختانه از ورود کسانی که تست آنها مثبت بود جلوگیری بعمل آمد که باید از فدراسیون بواسطه برگزاری مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تشکر و قدر دانی نمایم.

قهرمان بلامنازع پرش طول ایران گفت:سطح رقابت‌های داخل سالن خوب بود اما متاسفانه من رقیب نزدیکی ندارم که بتوانم با وجود رقابتی که در مسابقه ایجاد می‌شود حد نصاب‌های خود را افزایش دهم ،در این مسابقات با این حال که ۲۲ نفر در ماده پرش طول شرکت کرده بودند ولی رقیب نزدیکی نداشتم و همین امر موجب شد زمانی که رکورد ایران را ارتقاء دادم دیگر انگیزه‌ای برای ثبت رکورد بهتری نداشته باشم.

ریحانه مبینی تصریح کرد،با این حد نصاب می‌توانستم در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن سال ۲۰۱۸ آسیا در جایگاه دوم ماده پرش طول قرار بگیرم.

پرنده اهل شهر آران و بیدگل کشورمان خاطر نشان کرد،امسال بهترین سال ورزشی من از زمانی بود که دو و میدانی را آغاز کرده‌ام ،واقعا فدراسیون حمایت‌های خوبی از من داشته است و انگیزه من را برای کسب عناوین خوب و قابل توجه در رقابت‌های مطرح بین المللی از این طریق بالا برده است.

وی افزود،فدراسیون دو و میدانی امسال اردوهای خوبی را برای من برنامه ریزی کرد،مقطعی در استان لرستان و همچنین در بوشهر اردو داشتم که این اردوها تاثیر بسیار خوبی بر عملکرد من داشت ،جا دارد از آقای صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی به واسطه این توجه و حمایتی که از من داشته‌اند صمیمانه قدر دانی و سپاسگزاری کنم.

مبینی در ادامه با اشاره به اینکه خود را برای شرکت در رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) آماده می‌کند افزود،هدف کوتاه مدت من شرکت در این مسابقات است و منتظر هستم ببینم که با توجه به شیوع ویروس کرونا رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود یا خیر.

او در پایان اظهار داشت ،از مربی ام جناب آقای حسن بادپی به واسطه اینکه همه فکر و ذکرش پیشرفت من است تشکر می‌کنم همچنین از باشگاه پلیمر خلیج فارس که در طول سال به صورت مداوم از من حمایت می‌کند سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم با کسب یک نتیجه خوب و قابل توجه تمام زحمات و الطاف این عزیزان را جبران کنم.