اولین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) گرامیداشت استادعلی باغبانباشی - آقایان

پيرجهان:برای حضور در المپیک شرایط خوبی دارم/مسابقه دادن در ورزشگاه امام رضا(ع) حس فوق‌العاده ای داشت

رکورد‌دار دو۴۰۰ متر بامانع کشورمان گفت: با توجه به اینکه شرایط خوبی برای حضور در المپیک را دارم تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم نتیجه مطلوبی نیز کسب نمایم.

به گزارش روابط عمومی،مهدی پیرجهان قهرمان و رکورددار ماده ۴۰۰متر با مانع دو و میدانی  پیرامون برگزاری اولین دوره رقابت‌های بين‌المللي دوومیدانی جام امام رضا(ع) گرامیداشت استاد علی باغبانباشی گفت: خيلي خوشحال هستم كه این رقابت‌ها برای اولین بعد از انقلاب در كشور ايران برگزار شد تا ورزشكاران آمادگي لازم را براي حضور مسابقات آتي كسب کنند.

وي افزود: سطح فني این دوره از رقابت‌ها بالا بود و  با توجه به شيوع ويروس كرونا  شركت كننده‌های خارجی زیادی نیز نتوانستند در اين مسابقات حضور داشته باشند.

پیرجهان ادامه داد، در طی چند سال اخیر فاصله زيادي را با ساير رقباي ايراني  ايجاد كردم، و به همین دلیل اميدوارم فدراسيون شرايطي را فراهم كند تا بتوانم در مسابقات بین‌المللی  بیشتری شركت كنم.

وی در خصوص کسب سهمیه المپیک گفت: فدراسيون جهاني رنكينگ‌هاي دوومیدانی‌کاران را اعلام کرد و خوشبختانه در آخرين رنكينگ توانستم در جایگاه بیست و چهارم رنکینگ جهانی قرار بگيرم و امیدوارم با حفظ این جایگاه تا پایان زمان اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی دو و میدانی با استفاده از سهميه رنكينگ جواز حضور در مسابقات المپيك را بدست آورم.

وی ادامه داد: چهل نفر برتر رنكينگ كه از سوي فدراسيون جهانی معرفي شدند خواهند توانست جواز صعود به المپیک را کسب كنند و خوشبختانه من نیز شرایط خوبی برای حضور در این بازی‌ها دارم.

رکورددار دوی ۴۰۰ متر بامانع درباره شرایطش برای حضور در المپیک گفت:

المپيك جاي كمي نيست و ورزشكاران بايد با تمام توان در اين مسابقات‌ حضور داشته باشند، با اين حال تمام تلاش خود را خواهم كرد تا در المپيك حضور داشته باشم و عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارم.

پيرجهان چگونگی برگزاری جام‌امام رضا(ع) اظهار داشت: بايد تشكر ويژه‌ای از  فدراسيون دوومیدانی داشته باشم که این چنین مسابقاتی را برگزار کردند و حمايت خوبي از ورزشكاران انجام دادند،  همچنین از تمامی دستندرکاران این رقابت‌ها در استان خراسان رضوی نیز به‌واسطه برگزاری مطلوب این پیکارها صمیمانه سپاسگزارم.

پیر جهان در پایان گفت:واقعا مسابقه دادن در ورزشگاه امام رضا(ع) حس فوق‌العاده ای داشت.