نشست هاشم صیامی و مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی؛

حقدادی: از دو و میدانی حمایت همه جانبه خواهیم کرد

رییس فدراسیون دو و میدانی در جریان سفر به استان مرکزی ضمن بازدید از شرایط و امکانات هیات دو و میدانی با مدیر کل ورزش و جوانان این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی امروز(پنج‌شنبه) در نشست با عابد حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی پیرامون توجه ویژه به ورزش دوومیدانی در استان و در اختیار گذاشتن امکانات و زیرساخت‌ها در جهت رشد و پیشرفت وضعیت رشته پایه و مادر دو و میدانی  بحث و تبادل نظر داشت.

 

در پی این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در خصوص حمایت همه جانبه از ورزش دو و میدانی به منظور رشد و ارتقاء ورزش مادر در استان مرکزی و همچنین پشتیبانی از روند آماده سازی حسین رسولی قهرمان ماده پرتاب دیسک جوانان آسیا به منظور کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک توکیو قول مساعد داد.

 

در ادامه همچنین طرفین در خصوص اعطای میزبانی رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان به استان مرکزی و چگونگی برگزاری مطلوب این رقابت‌ها بحث و تبادل نظر داشتند.

 

بازدید از پیست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری اراک و‌ امکانات موجود در آن برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، بازدید از ورزشگاه شهدای پنجم مرداد و‌ پیست تارتان در دست احداث‌ آن که با قول مساعد مدیر کل مقرر شد به عنوان کمپ تخصصی ورزش دوومیدانی در شهرستان اراک مورد بهره برداری قرار گیرد نیز از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رییس فدراسیون دو و میدانی به استان مرکزی بود.

 

در این دیدار علی رضایی دبیر فدراسیون دو و میدانی و همچنین مجید فروتن رییس هیات دو و میدانی استان مرکزی نیز حضور داشتند.