مسئول کمیته استعدادیابی و رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی مطرح کرد:

تیم ۱۰۰ ، تخصصی‌ترین طرح استعدادیابی در شرایط فعلی کرونایی کشور است

مسئول کمیته استعدادیابی و رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی گفت: طرح بزرگ استعدادیابی تیم ۱۰۰ ، تخصصی‌ترین طرح در شرایط فعلی کرونایی کشور است.


به گزارش روابط عمومی،سیاوش سپهوند مسئول کمیته استعدادیابی و رده‌های پایه فدراسیون دو و میدانی گفت: طرح بزرگ استعدادیابی تیم ۱۰۰ تخصصی‌ترین طرح در شرایط فعلی کرونایی و جذب جامعه آماری خانواده‌های دوومیدانی است.

وی ادامه داد: این طرح که یکی از برنامه‌های کمیته استعدادیابی رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی است با همکاری کلیه مربیان پایه،در حال جذب علاقه‌مندان به این رشته از بین نونهالان و نوجوانان در  سراسر کشور است.

مسئول کمیته استعدادیابی رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ نفر در این راستا شناسایی و جذب شده و امیدواریم تا پایان سال تحصیلی بتوانیم از جامعه هدف و از طریق فضای مجازی به اهداف بلندمدت خود دست یابیم.

رییس هیات دو و میدانی استان لرستان ادامه داد: در پایان این برنامه استعدادیابی کلیه افراد توسط تیم مجرب و کارشناسان فدراسیون و روسای هیات‌های ورزشی سراسر کشور غربالگری و به ۱۰۰ نفر برتر خواهیم رسید.

او خاطرنشان کرد: در سال جاری هدف ما بحث استعدادیابی است و برای تحقق این مهم مسابقات مناطق شش گانه کشور،  مسابقات قهرمانی کشور در رده نوجوانان و جوانان و آماده کردن این تیم‌های پایه و همچنین برای حضور در مسابقات متعدد پیش رو برنامه های خوبی داریم.

وی تصریح کرد: از طرف دیگر ۳ مرحله مسابقات باشگاهی نوجوانان و جوانان یکی از بهترین برنامه های کاری سال جاری است که می تواند شرایط حضور تیم‌ها و اسپانسرهای تخصصی و حمایت از تیم‌های  پایه در سال‌های آتی را فراهم آورد تا در نتیجه آن بتوانیم ورزشکاران و قهرمانان بزرگ و خوبی را از دل لیگ پایه در شناسایی کنیم.

سپهوند از اهداف تخصصی دیگر کمیته پایه فدراسیون دو و میدانی را فعال کردن مدارس دوومیدانی سراسر کشور دانست  و گفت: این طرح به صورت جشنواره آن هم در سال جاری با حمایت فدراسیون برگزار خواهد شد.

سپهوند در پایان از هاشم صیامی ریاست فدراسیون دوومیدانی، کلیه عوامل فدراسیون و روسای هیات‌های دو و میدانی سراسر کشور بواسطه حمایت بی‌دریغ از بخث استعدادیابی تشکر و قدردانی کرد.