حمید رضا کیا :وضعیت فدراسیون مطلوب است/میخواهم‌به رکورد ۱۷متر برسم

رکورددار پرش سه‌گام کشورمان گفت: پرداخت کمک هزینه از سوی فدراسیون در این شرایط بحرانی توانست بسیاری از مشکلات ورزشکاران را بر طرف نماید.

 حمید رضا کیا در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در این مدت که همه ورزشگاه ها تعطیل بودند، در کوه و جنگل تمرینات خودم را پیگیری نمودم تا از آمادگی دور نشوم اما من به دلیل اینکه پیست مناسبی در شهر محل سکونتم وجود ندارد مجبورم به شهر های همجوار بروم تا تمریناتم را در آنجا پیگیری کنم.

پرنده گلستانی با اشاره به اینکه در حال حاضر از نظر آمادگی در شرایط خوبی به سر میبرد عنوان کرد: من با همه وجود با تمامی مشکلات دست و پنجه نرم میکنم تا بتوان به هدفم که رسیدن به رکورد ۱۷ متر است برسم.مراحل آماده سازی را به خوبی پشت سر گذاشته ام‌ و فقط منتظر برگزاری مسابقه هستم .انشا  الله در رکوردگیری که طی سه هفته آینده از سوی فدراسیون برگزار خواهد شد شرکت میکنم . در این مدت که دوومیدانی را آغاز کردم ‌زیر نظر سید صادق حسینی پیشرفت قابل توجهی داشته‌ام و جا دارد همین جا از ایشان کمال قدر دانی و سپاسگزاری را به خاطر تمام کمک هایی که به من کردند داشته باشم.

وی افزود: همه ورزشکاران برای خود هدفی را متصور هستند که من هم از این قاعده مستثنی نیستم هدف اصلی من رسیدن به مدال المپیک است.

پرنده ۱۹ ساله کشورمان پیرامون پرداخت کمک هزینه تمرین از سوی فدراسیون به ورزشکاران اظهار داشت: در حال حاضر شرایط فدراسیون بسیار عالی است. سرپرست فدراسیون مدام پیگیر من بوده و کاملا از وضعیت من آگاهی کامل دارد.از آقای مبینی به خاطر پرداخت کمک هزینه تمرین تشکر میکنم زیرا این کار توانست در این شرایط بحرانی بخشی از مشکلاتم را برطرف کند.

وی گفت: رئیس هیات استان دو و میدانی ‌گلستان در جریان همه مسائل و مشکلات من هست و امیدوارم در ادامه حمایت های خوبی از من برای رسیدن به رکوردهای بهتر از سوی هیات انجام شود.

دارنده مدال نقره رقابت های انتخابی المپیک جوانان در پایان بیان کرد: از باشگاه پلیمر خلیج فارس به واسطه کمک بسیارش به قهرمانان دوومیدانی تشکر و قدر دانی میکنم.