حدیثه رئوف؛به بهترین شکل تمرین میکنم/برای اولین بار از فدراسیون کمک هزینه دریافت کردم

رکوردادار نیمه استقامت (۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ متر مانع) نوجوان و جوانان کشورمان گفت: برای اولین بار بعد از حضورم در دوومیدانی از فدراسیون کمک هزینه دریافت کردم.

حدیثه رئوف ورزشکار ۱۶ساله دوومیدانی کشورمان در گفت‌وگو ‌با سایت فدراسیون دو و میدانی، پیرامون وضعیت فعلی خود عنوان کرد: در ایام کرونا با رعایت تمامی اصول و نکات بهداشتی تمریناتم را در فضای باز خارج از ورزشگاه پیگیری کردم و یک لحظه هم انجام روند آماده سازی خودم را تعطیل نکردم.

وی افزود: در حال حاضر مشکل خاصی در انجام تمرینات ندارم و به بهترین شکل ممکن در شهر مشهد روند آماده سازی خود را برای حضور در رقابت های پیشرو طی میکنم.

رئوف ادامه داد: هدف من برای امسال شکستن دوباره رکورد ملی مواده ۱۵۰۰متر و‌ ۳۰۰۰متر مانع است که برای رسیدن به آن به ۹۰درصد آمادگی رسیده ام،امیدوارم رقابت های جایزه بزرگ بار دیگر به دلیل‌شیوع ویروس کرونا به تعویق نیفتد زیرا از هر جهت آماده مسابقه دادن هستم.

نفر چهارم نوجوانان آسیا گفت: جا دارد از خانم حمیده جوان مربی عزیزم صمیمانه قدر دانی کنم زیرا ایشان برای موفقیت من خیلی زحمت کشیده اند امیدوارم با کسب نتایج خوب گوشه ای از محبت های ایشان را جبران کنم.

رکورد دار جوانان کشور در خصوص هدف اصلی خود در ورزش اظهار داشت: هدف اصلی من کسب مدال در المپیک است و تمام سعی خود را برای رسیدن به این جایگاه به خصوص در ماده ۳۰۰۰متر‌مانع خواهم کرد.

وی با اشاره به پرداخت کمک هزینه تمرین از سوی فدراسیون ادامه داد: به خاطر این کار از سرپرست فدراسیون واقعا سپاسگزارم زیرا بسیار روحیه بخش بود و انگیزه من را در شرایط فعلی بالا برد، فدراسیون برای اولین بار بود که به ورزشکاران نوجوان و‌جوان کمک هزینه پرداخت کرد و امیدوارم این کمک ها تداوم داشته باشد تا ما ورزشکاران بتوانیم اتفاقات خوبی را برای دوومیدانی رغم بزنیم.

وی گفت؛برای اولین بار بعد از حضورم در دوومیدانی بود که از فدراسیون کمک هزینه دریافت کردم .

او‌تصریح کرد آقای مبینی دائما از طریق مربی ام پیگیر وضعیت من است ،این پیگیری ها روحیه من را بسیار بالا برده است.

ورزشکار مشهدی کشورمان بااشاره به حضور در رقابت های آسیایی و دانش آموزان جهان توضیح داد: من در این دو رویداد با اختلاف بسیار ناچیزی در رده چهارم قرار گرفتم و دستم از مدال کوتاه ماند زیرا در هر دو مسابقه مربی خودم همراه من نبود که قطعا اگر ایشان حضور داشتندحتما میتوانستم به مدال دست یابم.

او در پایان خاطر نشان کرد: از هیات دوومیدانی استان خراسان رضوی به واسطه ایجاد شرایط مناسب تمرینی و روانی برای من قدر دانی و سپاسگزاری مینمایم.