قنبرزاده: آرزویم رسیدن به رکورد ۲.۳۰ است/ فدراسیون هوای ورزشکاران را دارد

لی‌پوش دوومیدانی گفت: بهترین آرزوی من این است که در مسابقات پرشی بالاتر از بالای ۲.۳۰ متر داشته باشم.

کیوان قنبرزاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین شرایط تمرینی خودش اظهار داشت: کار خاصی انجام نمی‌دهم و تنها تمرین می‌کنم، زیرا اصلاً چیزی مشخص نیست. فدراسیون هم چون برنامه‌هایش مسابقات مشخص نیست واقعاً نمی‌تواند کاری  انجام دهد، چون دست آنها هم بسته است.

وی افزود: هر چند وقت یک بار شرایط آمادگی‌ام را به مربی‌ام اطلاع می‌دهم تا بهتر در جریان شرایطم قرار گیرد. منتظر شروع مسابقات هستم تا برای آن بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشم. در این روزهایی که زیر نظر مربی‌ام نیستم در انجام تمرینات از شایان کمک می‌گیرم، هر چند که تکنیک‌هایی را که در روسیه مربی‌ام به من یاد داده براساس آن تمرین می‌کنم. تلاش من بر این است تا تمام کم و کاستی‌ها را خودم برطرف کنم. 

عضو تیم ملی دوومیدانی در خصوص اینکه چقدر امیدوار به کسب سهمیه المپیک است، گفت: با توجه به اینکه دو فصل زمستان و تابستان برای ورودی المپیک پیش‌روی ورزشکاران است از همین الان باید بهترین برنامه‌ریزی برای ورزشکاران صورت گیرد. از آنجایی که ورودی زیادی برای المپیک نگرفته‌ایم باید از فرصت به دست آمده به درستی استفاده شود و از تک تک روزها استفاده بهینه شود. با توجه به شرایط نامشخص آغاز اردوها، چون انتخابات هم برگزار نشده همه چیز نامشخص است، از این‌رو باید برنامه شخصی خودم را پیش ببرم تا بهترین نتیجه را بگیرم.

قنبرزاده پیرامون حضورش در روسیه اظهار داشت: فعلاً درخواستی از فدراسیون برای رفتن به روسیه نکرده‌ام چون شرایط تمرینی در آنجا تعطیل است زیرا خود ورزشکاران روسی هم تمرین خاصی ندارند.

وی با تقدیر از فدراسیون برای پرداخت مبلغی پول به ورزشکاران گفت: مبلغ زیاد نبود، اما باز هم در این شرایط سختی که ایجاد شده باید از مسئولان فدراسیون تشکر کرد که به فکر ورزشکاران بوده‌اند. امیدوارم مسئولان در این روزایی که وضعیت خیلی نامساعد است بیشتر به فکر ورزشکاران باشند. تاکنون چند بار با مبینی صحبت کرده‌ام و قول داده تمام تلاشش را می‌کند مشکلات را برای من به حداقل برساند.

عضو تیم دوومیدانی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا لیگ برگزار خواهد شد یا خیر، تاکید کرد: فکر می‌کنم لیگ برگزار شود. خوشحالم در تیمی مانند سپاهان حضور دارم زیرا باشگاه بزرگی است که هم سیستم تیمداری در آن کامل است و هم هر قولی که می‌دهند به آن پایبند هستند.

عضو تیم پرش ارتفاع دوومیدانی در مورد اینکه باید امیدوار به کسب چند سهمیه دیگر باشیم، گفت: با توجه به اینکه تاکنون دو سهمیه برای المپیک توکیو گرفته‌ایم معتقدم این توانایی وجود دارد تا بتوانیم بین سه تا چهار سهمیه دیگر هم به دست بیاوریم.

قنبرزاده در پایان راجع به آرزوی خود گفت: بهترین آرزوی من این است که بتوانم در مسابقات بالای ۲.۳۰ متر بپرم و هدفم این است این رکورد را عملی کنم و حس می‌کنم به زودی این اتفاق را عملی خواهم کرد.