تغییر زمان برگزاری لیگ الماس دوحه/ پنجمین مرحله زودتر برگزارخواهد شد

با اعلام کمیته برگزاری لیگ الماس مرحله پنجم این رقابت ها به میزبانی دوحه (قطر)زودتر از موعد برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ؛در آخرین به روز رسانی فدراسیون جهانی دوومیدانی  مسابقه لیگ الماس دوحه که پیش از این قرار بود ۹اکتبر سال جاری۱۸ مهر۹۹ برگزار شود با تصمیم مسئولین برگزاری به۲۵ سپتامبر موکول شد،با این تصمیم پنجمین مرحله لیگ الماس۲۰۲۰ زودتر از موعد قبلی و در۴ مهر سال جاری برگزار خواهد شد. به گفته مسئولین برگزاری ورزشکاران در۱۲ ماده در این مسابقه با هم به رقابت خواهند پرداخت. 

در ادامه این به روز رسانی تور قاره ای سطح طلایی نایروبی که قرار بود۲۶ سپتامبر۲۰۲۰ (۵مهر۹۹) برگزار شود به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و در اعلامی جدید قرار است این مسابقه در۳ اکتبر۲۰۲۰ (۱۲مهر۹۹) برگزار گردد. 

بر اساس جدیدترین اعلامیه از سوی فدراسیون جهانی دو و میدانی در خصوص برگزاری مسابقات ماراتن، نیمه ماراتن و دوهای جاده ای، ماراتن فرانکفورت که تاریخ برگزاری آن۲۵ اکتبر۲۰۲۰ بود، لغو شد. «جو شیندلر»مسئول  برگزاری این ماراتن اعلام کرد: «باید این واقعیت تلخ را بپذیریم که مجبوریم قدیمی ترین ماراتن آلمان را به دلیل شرایط موجود لغو نماییم، این تصمیم اجتناب ناپذیر است.»

تاریخ مسابقات از سوی فدراسیون جهانی دو و میدانی به روز رسانی خواهد شد و احتمال جا به جایی و لغو مسابقات وجود خواهد داشت.