پریچهر شاهی: بدون هیچ مشکلی تمریناتم را پیگیری می‌کنم

بانوی رکورددار دو 3000هزار متر جوانان کشور گفت: ۸۰ درصد آماده حضور در مسابقات هستم.

پریچهر شاهی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا زمانی که امکان حضور در ورزشگاهها وجود نداشت، تمرینات خود را در منزل و پارکها با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام دادم. در حال حاضر نیز در استادیوم شهید کشوری و ورزشگاه آفتاب انقلاب تمرین می‌کنم و هیچگونه مشکل خاصی ندارم.

وی ادامه داد: 80 درصد برای حضور در مسابقات آمادگی دارم و امیدوارم به نتیجه خوبی برسم و رضایت مربی ام را جلب کنم. 

بانوی مقام آور دوهای نیمه استقامت کشور افزود: مربی بنده خانم لیلا ابراهی هستند و آقای فیروزی به صورت مشاوره‌ای روی تمریناتم نظارت دارند. رقابتهای جایزه بزرگ که اوایل شهریور ماه در  ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار می‌شود، اولین میدان رقابت من خواهد بود.

شاهی در خصوص چشم‌انداز پیش روی خود گفت: در حال حاضر اولین هدفم حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است که در سال آینده برگزار خواهد شد و تمام تلاشم را برای دستیابی به بهترین نتیجه در آن میدان به کار خواهم گرفت.

وی در پایان اذعان داشت: اولین بار بود که از فدراسیون کمک هزینه دریافت کردم و کمک بزرگی برای من و دیگر ورزشکاران بود و اگر تداوم پیدا کند دلیلی خواهد بود تا ما با فراغ بال بیشتر تمرینات قهرمانی را پیگیری کنیم.

هیات دو و میدانی استان تهران نیز در مواردی به من کمک کردند، اما به حمایت بیشتری احتیاج دارم، چرا که من یک ورزشکار استانی نیستم و در سطح قهرمانی ورزش می کنم.