ارشیامصدقی: سعی دارم باز هم در رقابتهای باشگاهی رکورد شکنی کنم/ از حمایت های باشگاه پلیمر سپاسگزارم

رکورددار پرش بانیزه نوجوانان و جوانان کشور گفت: تمام تلاشم را به کار می‌گیریم تا در مراحل آتی رقابتهای قهرمانی باشگاههای کشور باز هم رکورد شکنی کنم.

ارشیا مصدقی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: من متولد سال   ۱۳۸۴ و  در رده سنی نونهالان هستم و از اینکه توانستم در این سن به رکورد ملی رده سنی نوجوانان و جوانان دست پیدا کنم خوشحالم. البته فکر می‌کردم به این موفقیت دست پیدا کنم، چرا که در تمرین ها حدنصاب های خوبی را ثبت کرده بودم.

وی افزود: مسابقات باشگاهی  فرصت خوبی برای من شد تا بتوانم زحماتم را به نمایش بگذارم و نتیجه خوبی بگیرم. در حال حاضر هدفگذاری کوتاه مدتم جابجایی مجدد رکورد شخصی ام در مراحل بعدی رقابتهای باشگاههای کشور است و امیدوارم هر چه زودتر از مانع پنج متر عبور کنم. اما درهدفگذاری بلند مدت تلاشم را خواهم کرد تا در اولین میدان برون مرزی با حمایت مسئولین مدال ارزشمندی در این ماده برای کشورم کسب کنم.

نایب قهرمان رقابتهای قهرمانی باشگاههای کشور گفت: از 10 سالگی با محمد محسن ربانی کار کرده‌ام و امیدوارم بتوانم با عملکردم پاسخگوی زحماتش باشم. در ایام کرونا نیز تمرینات را به همراه مربی ام در پارک ها و در حیاط منزل ایشان پیگیری ‌کردیم. از حمایت ها و همکاری های باشگاه پلیمر خلیج فارس نیز بسیار سپاسگزارم. تا امروز همه جوره این باشگاه ورزشکارانش را حمایت و انگیزه خوبی برایمان ایجاد کرده است.