هدا هاینه بهترین نتیجه ۸۰۰ متر زنان سال را ثبت کرد

تور قاره ای سطح برنزی سوییس با نام «گالا دکاستی» شب گذشته در بلینزونا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛تور قاره ای سطح برنزی سوییس با نام «گالا دکاستی» شب گذشته در بلینزونا برگزار شدو در پی آن هدا هاینه نروژی با ۱:۵۸.۱۰ دقیقه ضمن دستیابی به عنوان قهرمانی بهترین نتیجه سال ۸۰۰ متر زنان و رکورد ملی کشورش در این ماده را نیز به نام خود ثبت کرد. پس از وی سلینا بوچل از سوییس با ۱:۵۸.۳۷ دقیقه نایب قهرمان شد و لور هافمن از سوییس با ۱:۵۸.۵۰ دقیقه در جایگاه سوم رقابت‌ها ایستاد. 

در ۴۰۰ متر با مانع زنان قهرمان زیر بیست ساله های اروپا فمکه بول از هلند با زمان ۵۴.۳۳ ثانیه ضمن دستیابی به مقام قهرمانی موفق شد دومین ورزشکاری لقب بگیرد که در فصل جاری این ماده را زیر ۵۵ ثانیه دویده. گفتنی است وی در حال حاضر با ۵۳.۷۹ ثانیه بهترین نتیجه سال را در اختیار خود دارد. پس از وی لی اشپرونگر از سوییس نیز با ۵۴.۹۸ ثانیه نایب قهرمان شد و ویکتوریا تکاچوک اوکراینی در نهایت با ۵۵.۱۵ ثانیه به مقام سوم رسید. 

در ۱۰۰متر با مانع زنان نادین ویسر قهرمان هلندی داخل سالن جهان با زمان ۱۲.۷۹ ثانیه به قهرمانی رسید؛ لومینوسا بولیولو از ایتالیا با ۱۲.۸۲ ثانیه نایب قهرمان شد و لوتا هارالا از فنلاند با ۱۳.۱۹ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت. 

در ۱۰۰ متر زنان آجلا دل پونته از سوییس با ۱۱.۱۸ ثانیه به مقام نخست رسید؛کریستال آووآه از انگلستان با ۱۱.۳۳ ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و هوطنش امی هانت با ۱۱.۴۱ ثانیه سوم شد. دافنه شیپرز نیز با ۱۱.۴۲ ثانیه در جایگاه چهارم رقابت‌ها ایستاد.