بازدید مسئول کمیته مسابقات از محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور/شهبازی: برای برگزاری این مسابقات آمادگی کامل داریم

شهرام شهبازی به منظور رفع نواقص و برگزاری هرچه مطلوب تر رقابت‌های قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور از ورزشگاه‌های محل برگزاری این مسابقات بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی،شهرام شهبازی مسئول کمیته مسابقات فدراسیون دو و میدانی به منظور رفع نواقص و برگزاری هرچه مطلوب تر رقابت‌های قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور از ورزشگاه‌های محل برگزاری این مسابقات در شهرهای اراک و شهرکرد بازدید کرد.

در این بازدید اولین مقصد شهبازی شهر اراک در استان مرکزی بود تا ضمن بازدید از ورزشگاه ۱۵هزار نفری و پیست تازه تاسیس این شهر مقدمات لازم جهت برگزاری رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور در دو بخش آقایان و بانوان با همکاری هیات دو و میدانی استان مرکزی فراهم شود،این مسابقات با توجه به اهمیت بسیار زیاد بواسطه دارا بودن ۱۰۰ امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی دو و میدانی جهت کسب سهمیه حضور بازی‌های المپیک توکیو در تاریخ ۱و۲ خرداد ماه جاری در بخش آقایان و ۴و۵ همین ماه در بخش بانوان برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون در دومین بازدید خود به استان چهارمحال و بختیاری از ورزشگاه شهدای دانش آموز شهرکرد بازدید و پیگیری‌های لازم جهت برگزاری هرچه بهتره رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور را با همکاری هیات دو و میدانی استان چهارمحال و بختیاری صورت داد.

مسابقات قهرمانی جوانان کشور که حکم انتخابی تیم ملی به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان به میزبانی شهر نایروبی در کشور کنیا را نیز دارد در تاریخ‌های ۲۶و۲۷ اردیبهشت ماه در بخش پسران و ۲۹ و ۳۰ همین ماه در بخش دختران برگزار خواهد شد.

شهرام شهبازی در جریان این بازدیدها اظهار داشت: کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون و همچنین هیات‌های استانی میزبان این دو رویداد قهرمان کشور، آمادگی کامل را به منظور برگزاری هرچه
مطلوب تره این مسابقات را دارند.

لازم به ذکر است برگزاری این دو رقابت قهرمانی کشور در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان مستلزم اخذ مجوز لازم از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا است.