رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور با قهرمانی استان تهران در بخش بانوان پایان یافت

در پایان مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور تیم استان تهران با کسب بیشترین و خوش رنگ ترین مدال‌ها بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش روابط عمومی،بانوان دو و میدانی کار طی روزهای ۴و۵ خرداد در جریان برگزاری رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور گرامیداشت زنده یاد ابراهیم نوح نژاد در ورژشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی شهر اراک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم تهران مقام قهرمانی را بدست آورد و تیم‌های اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

در این رقابت‌ها و در جریان برگزاری ماده ۱۰۰متر فرزانه فصیحی که مدتی است اردوی آماده سازی خود را در کشور صربستان بردا کرده است موفق شد با ثبت حد نصای۱۱.۷۴ قهرمان ماده ۱۰۰ متر شود و همچنین ریحانه مبینی در ماده پرش طول با رکورد ۶.۰۷ متر عنوان نخست ماده پرش طول را از آن خود کند.

 

در ماده ۱۰۰متر مانع نیز فائزه آشور پور با غلیه بر الناز کمپانی عنوان قهرمانی را بدست آورد و در پرش با نیزه مهسا میرزا طبیبی با عبور از مانع ۳.۸۰ همچون رقابت‌های قبلی موفق شد به راحتی قهرمان این ماده شود.

 

از دیگر تتایج این مسابقات می‌توان به کسب ۲مدال طلا در مواده ۱۵۰۰متر و ۳۰۰۰متر مانع توسط فاطمه نصری از استان اصفهان و همچنین یک مدال طلا و یک نقره پریچهر شاهی در ماده‌های ۵۰۰۰متر و ۱۰۰۰۰متر اشاره کرد،حمیده اسماعیل نژاد نیز موفق شد در دوهای ۱۰۰و ۲۰۰متر یک مدال نقره و یک ندال طلا بدست آورد.

 

نتایج کامل رقابت‌های قهرمانی کشور را میتوانید در قسمت نتایج ببینید؛