شهرام شهبازی؛رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در هر دوبخش آقایان و بانوان از اواخر خردادماه به میزبانی شهرهای اراک و شهرکرد برگزار خواهد شد.

شهرام شهبازی مسئول کمیته مسابقات و داوران فدراسیون دوومیدانی گفت: مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور از سی ام خرداد تا سوم تیرماه جاری به میزبانی شهر اراک و همچنین مسابقات قهرمانی جوانان کشور از پنجم تا نهم تیر به میزبانی شهر کرد برگزار خواهد گردید.


شهبازی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت:مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان  کشور از سی ام خرداد تا سوم تیرماه جاری در هر دوبخش پسران و دختران به میزبانی شهر اراک و همچنین مسابقات قهرمانی جوانان کشور نیز از پنجم تا نهم تیر در بخش پسران و دختران به میزبانی شهر کرد برگزار خواهد شد.

وی افزود،این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی کشور کویت برگزار خواهد شد و همچنین کسب سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در کشور کنیا را خواهد داشت.

شهبازی ادامه داد،از تمامی هیات‌های استان که قصد اعزام تیم‌های منتخب خود را به این رقابت‌ها دارند در خواست میکنم حداکثر تا تاریخ ۲۵خرداد ماه جاری با مراجعه به صفحات استانی خود موجود بر روی سامانه ملی دو و میدانی نسبت به ثبت نام و ارنج ورزشکاران خود اقدام نمایند تا ورزشکاران برای شرکت در مسابقات با مشکلی مواجه نشوند.