بازدید رییس فدراسیون دو و میدانی از موسسه نگهداری ازکودکان بی‌سرپرست سرای نور

هاشم صیامی با حضور در موسسه نگهداری از کودکان بی‌سرپرست «سرای نور» با آنها دیدار و از نزدیک در جریان وضعیت و مشکلات آنها قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی در جریان بازدید از موسسه نگهداری از کودکان بی‌سرپرست سرای نور از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این قشر آسیب دیده کشورمان قرار گرفت و برنامه‌هایی را برای بالا بردن سطح روحیه و نشاط این افراد اعلام نمود.

صیامی با اشاره به اینکه وظیفه هر انسانی‌است که با توجه به شرایط و امکاناتی که در اختیار دارد از هیچ کمکی برای بر طرف کردن مشکلات این نونهالان و آسیب‌های پذیر دریغ نکند، افزود: فدراسیون دو و میدانی نیز در همین راستا به مسئولیت های اجتماعی خود عمل خواهد کرد و برای کمک به این فرزندان عزیز ایران زمین پیش قدم خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود فدراسیون دو و میدانی این آمادگی را دارد تا با برگزاری مسابقات مختلف برای این عزیزان اقدام به شناسایی و پرورش افراد مستعد در میان آنها برای حضور در رشته دو و میدانی کند، همچنین می‌توانیم تعدادی از آنها را به همراه ملی پوشان خود به اردوهای آماده‌سازی اعزام کنیم تا با دیدن قهرمانان خوب دو و میدانی انگیزه کافی برای پشت سر گذاشتن مشکلات و ساختن آینده‌ای بهتر کسب کنند.

صیامی در پایان اذعان داشت: بدون شک آینده کشورمان با دستان همین کودکان ساخته خواهد شد و به زودی مسئولیت قشر جوان جامعه را بر عهده خواهند گرفت، ما نیز بعنوان عضوی از کشورمان تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا آینده ایران اسلامی را به دست جوانان پر قدرت و سالمی بسپاریم.